|
Headline - Summer Edition Closing Party - 23:e Juli
|
View this Thread in Original format
| Amplifire |
Då har vi nått fram till den tredje och sista delen av sommarsatsningen Headline Summer Edition och vi lovar dig, vi har satsat rejält på att få denna fest att bli någonting utöver det vanliga! Kvällen till ära har vi bjudit in den italienska producenten och discjockeyn Giorgio Ponticelli för en exklusiv spelning! Giorgio kommer under sensommaren att spela på ett antal olika platser i Sverige, men det är på Headline du ser honom först, och dessutom helt gratis! Hans unika stil som kan beskrivas som snabb, energisk trance-influerad techno har gjort succé på evenemang som Love Parade och Nature One i Tyskland, samt fester i t.ex. Norge, USA och naturligtvis i hemlandet Italien. Låt oss nu visa Giorgio att vi svenskar vet hur man festar loss! Kvällen i övrigt bjuder på en mångfald av musikstilar levererat av ett gäng olika DJ's, det blir allt från progressive och house till trance och techno! Som vanligt står Yamazaki för musiken i loungen. Be there! För mer info samt möjligheten att ansluta dig till vårt nyhetsbrev, titta in på www.headlineproductions.net.
HEADLINE - SUMMER EDITION CLOSING PARTY
Onsdagen 23:e juli, 21-03, 18 år ID
Källaren Diana, Brunnsgränd 2, Gamla Stan
Fri entré, kom i tid!
GIORGIO PONTICELLI (Italien)
samt Envio, Endre, Christian Rusch och Mats Wurnell
+ YAMAZAKI i loungen
HAPPY HOUR i baren 21-23! Flasköl 25 kr! Stor Stark 29kr! |
|
|
| Virus |
| quote: | Originally posted by Amplifire
GIORGIO PONTICELLI (Italien)
|
Aldrig hört talas om faktiskt, men verkar ju intressant.
Annars ballt att Endre lirar på festen. Se till att framgången inte stiger dej åt huvudet bara! ;) |
|
|
| mindshooter |
JAg är där....finns inte mycket där jag vill missa :)
Hoppas jag träffar standardgänget där oxå ;) |
|
|
| Amplifire |
| Sprid gärna information om denna fest till folk som kan tänkas vara intresserade, det behövs en riktigt satsning på trance i Stockholm och då behövs även ett stabilt besökarantal! Så om ni vill vara med att pusha en av de hårdaste klubbsatsningarna just nu, kör hårt! :cool: |
|
|
| pussel |
| tror den där giorgio killen har någon show på digitally imported, men vet inte riktigt vad han kör för typ av låtar. |
|
|
| Sand Leaper |
| Sjekk www.subtraxx.com.Han er mod på forumet der,pluss at han har et show på DI som allerede nevnt,der han for det meste spiller låter fra nye talenter som han har fått på Subtraxx.Mest uplifting trance,men litt andre ting også nå og da. |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Virus
Aldrig hört talas om faktiskt, men verkar ju intressant.
Annars ballt att Endre lirar på festen. Se till att framgången inte stiger dej åt huvudet bara! ;) |
framgång?
|
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by Amplifire
Sprid gärna information om denna fest till folk som kan tänkas vara intresserade, det behövs en riktigt satsning på trance i Stockholm och då behövs även ett stabilt besökarantal! Så om ni vill vara med att pusha en av de hårdaste klubbsatsningarna just nu, kör hårt! :cool: |
jag e så grymt intresserad men på grund av åldersgränsen kan jag inte komma in....kan inte du släppa in mig please..:nervous: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by envio
i'll be there :p |
åfan, skulle vara lite partykiller om du inte kom tror jag... :D
Kul att 2 av 4 är medlemmar på forumet :D är juh nästan lite av en SWETA fest det där... :D |
|
|
| Vizay |
standardfrågan (:p), ere nån ide att försöka komma in på stället eller ere piskan på legg? (fyller 18 om 2½ månad)
e ruskigt sugen på att dansa loss till både envio och endre, måste ju se vad dom går för så att säga :p ;) |
|
|
| Amplifire |
| Imorrn är det dags! :cool: |
|
|
|
|