|
music som jag har fått ned (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Connector |
Nu kanske det här blir en penismätar tråd men...
jag travar in med blyga 55,5 GB elektronisk dansmusik, ska jag kopiera winamplistan eller :p |
|
|
| Vizay |
mäta sig med andra e ju alltid kul så länge man har störst så att säga :p
ne men jeflar, jag som tyckte mina 16 ändå va rätt mycke ligger ju helt i lä nu :p
tummen upp for connector, en fråga bara, vad spenderar du mest tid med, nedladdningsprogrammen eller ditt liv? ;) (sa datanörden själv å gick å la sig) :p :rolleyes: |
|
|
| Connector |
"vad spenderar du mest tid med, nedladdningsprogrammen eller ditt liv"
låter som om du är lite avis ;)
Brukar sätta på lite nerladdningar innan jag sover så är det klart när jag känner för att gå upp. Är inte direkt någon ubernörd, jag gillar bara musik :) |
|
|
| Airbase |
Well, jag vill också vara med och mäta penis.
Egenskaper på mina mp3-mappar ger ett gemensamt resultat på 142Gb med låtar.
// Jezper |
|
|
| chjo |
Vill inte ge er komplex och tala om min penis här, men har iaf ca: 130G musik (mp3) sen ungefär 400G film (en hel del musikvideo's)..
            |
|
|
| SWE_TRANCE |
Det var ju "ni" som började mäta... :p
Sitter på 73,5 GB musik på datorn nu...
Har märkt att jag inte laddar alls lika mkt nufrtiden som jag gjorde innan. Blir faktiskt mest livesets nu. |
|
|
| Vizay |
connector klart jag e avis ;)
men scheisse hur jäkla mycke disk har ni egentligen?? :p :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Känner att jag också måste ta del av denna otroligt onödiga tråd... själv sitter jag med 240GB HDD...
Har runt 10´000 mp3s 97% trance/techno
Kan göra en lång lista ifall nån vill se :p
Har runt 600 trance/dance videos
Inga fler t.nu trådar :) |
|
|
| chjo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Känner att jag också måste ta del av denna otroligt onödiga tråd... själv sitter jag med 240GB HDD...
Har runt 10´000 mp3s 97% trance/techno
Kan göra en lång lista ifall nån vill se :p
Har runt 600 trance/dance videos
Inga fler t.nu trådar :) |
JAAA för bövlen, gör en lista.. ;) |
|
|
| ice_key |
Vad är det ni försöker bevisa ?? vem som har störst arkiv eller ?
Ska vi sätta upp en tävling där vi kan kolla vem som har stört arkiv på ORIGINAL skivor? mixade, album & singlar? :toothless |
|
|
| Xplorer76 |
Själv har jag tre mp3:or
No limit - 2 Unlimited
Das (glass??) båt - U96
och halva nåt med lite synth... kan vara Kraftverk eller Howard Jones... vet inte riktigt det klipper innan trummorna.. |
|
|
|
|