return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Hur ståre till me era sinnen?
View this Thread in Original format
Glorie
ganska så skojigt test!!! Jag fick 14 av 20

"Nearly there, u are a sensitive soul but your score isnt quite high enough"
hmmm

ska bara tillägga att jag BORDE fan fått 15/20 eftersom jag gissade fel på frågan om färgen på golvet..Jäla skit asså.. ja kunde den eg :p
aja, nu ere för sent :p

Den som ser rörelsen i bilden eller gissar rätt på frågan me ananas... e fan bra ;) ja torska såklart på båda dem ;)

Gör testet HÄR!

!!!!OBS! Skriv typ inge svar me ledtrådar i.. typ "Hur kan det vara det (bla bla beskrivande blaj) rätta svaret? det borde varit det"
eftersom det blir roligare om alla gör testet utan att kunna alla svar innan...

som ni såklart fattar :)
dj_hysterix
dom du fick fel på fick jag rätt på :D

men jag fick sämre än dig .. 8/20 :(
Dioxys
quote:
Originally posted by dj_hysterix
dom du fick fel på fick jag rätt på :D

men jag fick sämre än dig .. 8/20 :(


fick typ lika mkt som dig :/
St_Andrew
hehe fick nio, var ju assvårt det där juh!
Nyx
jag fick 17/20..jag gissade iof på många och fick rätt på det mesta :D

mindshooter
JAg fick 10 av 20.....fixade annasen Glorie ;)

inge bra reslutat, men jag har redan en bild av min hjärna...hänger i fönstret, var med i en undersökning dom gjorde på ungdomar och fick åka in i sån magnetröntgen maskin...coolt som fan :)
TrancE_GyLLe
haha.. va dålig man är... :mad: :crazy:

7/20 första gången

men var tvungen å kolla om jag hade lärt mej nått så andra gången så fica jag faktiskt 18/20 :)
Vizay
fick 11 av 20 men då klantade jag mig på goodzillagrejen å tänkte rätt å slätt att de va en kuggfråga utan å kolla :p

dessutom e klockan 5 å jag har varit uppe hela natten innan på rave å bara sovit några timmar...får väl skylla på det :p
Aendy
13 av 20... ganska nöjd med hänsyn till att detta är den 25:e timmen i sträck som jag är vaken...
chjo
Skumt.. 13/20, nått slarvfel

Coolt test iaf

Glorie
quote:
Originally posted by Vizay
då klantade jag mig på goodzillagrejen å tänkte rätt å slätt att de va en kuggfråga utan å kolla :p


viz, aaaa samma här :D

den frågan me bilden pågubben och rörelsen i bilden.. E SÅÅÅ uppenbar, nu när man kollar igen :p ja fattar inte att ja klanta mig på den i början :) hehe
måste läsa förklaringen, varför mina ögon inte ser :) eller nåt...

Nyx... Ooooh ;) shiiit:eyespop:
Xo|oX
20/20 =D

dom flesta kunde man lista ut, ett par visste ja sen förr å den me pianot va så självklar (gått musikklass =P)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement