|
Fest den 25 Juli
|
View this Thread in Original format
| Xplorer76 |
Fest i Grottan på Söder....
Se länk.
O.B.S
Om/när ni anmäler er, glöm inte pers nummret (18 år) då det är slutetsällskap som gäller.
http://www.fyrefox.com/#
Ses där... |
|
|
| zamson |
| är det rave? typ hardcore osv |
|
|
| Kraith |
| Jag har för mig att Hofsten spelar åt techno-hållet och Gen.6 hård psy, men resten har jag inte hört talas om. |
|
|
| Xplorer76 |
| quote: | Originally posted by zamson
är det rave? typ hardcore osv |
Yepp Rejv är det... blir nog en salig blandning, Techno, psy-trance, trance, hardcore... |
|
|
| Xplorer76 |
| Någon som tänkte komma??? |
|
|
| AC. |
| Enligt arragören skulle det vara Techno vs Psy och 25:- ölen för att kompensera biljettpriset. Men det är banne mig så mycket skönare att dansa nykter än onykter, kroppen följer liksom med bätttre i rörelserna och har inte så mycket egen villja om vilket hålla man ska fara åt :crazy: |
|
|
| tjockis |
det är ju värsta brytfestvibbarna på denna ju!
gamla knepet med lista för att inte snuten ska få tillträde till lokalen...
kommer bli riktigt fett ös skulle jag tro.
inte så mycket trance dock.
ere nån som ska gå?
förutom jag dårå |
|
|
| mindshooter |
| Jag ska ner till linköping... men Gen.6 tror jag lirar rätt najs...kan bli en sjysst fest det där :) |
|
|
| Kraith |
| quote: | Originally posted by tjockis
det är ju värsta brytfestvibbarna på denna ju!
gamla knepet med lista för att inte snuten ska få tillträde till lokalen... |
Tror du att polisen skulle hindras av att det är "members only"? :tongue2 |
|
|
| tjockis |
| quote: | Originally posted by Kraith
Tror du att polisen skulle hindras av att det är "members only"? :tongue2 |
det har funkat förut. dom har inte laglig rätt att komma in om dom inte har en husrannsakningsorder eller om det är folk innne som inte står på listan (vilket dom inte kan kolla utan just denna order)
dom kan inte göra ett skit om man inte låter dom göra det när dom försöker luras.
om ni har fest nån gång å dom säger att dom ska komma in; vägra!
om dom säger att ni begår ett brott; stå på er!
om dom går in ändå; anmäl dom hela bunten, filma, skriv ner hjälmnummer osv...
om dom har husrannsakningsorder: släpp in dom :( |
|
|
| -=Kotten=- |
| Grymt sjysst fest alltså....tänkte åka till GK först...kan inte säga att man ångrar att man skippa det... ;) |
|
|
| Kraith |
| quote: | Originally posted by tjockis
det har funkat förut. dom har inte laglig rätt att komma in om dom inte har en husrannsakningsorder eller om det är folk innne som inte står på listan (vilket dom inte kan kolla utan just denna order)
dom kan inte göra ett skit om man inte låter dom göra det när dom försöker luras.
om ni har fest nån gång å dom säger att dom ska komma in; vägra!
om dom säger att ni begår ett brott; stå på er!
om dom går in ändå; anmäl dom hela bunten, filma, skriv ner hjälmnummer osv...
om dom har husrannsakningsorder: släpp in dom :( |
Är du säker på att det är så? Det låter lite för enkelt tycker jag. Då skulle i princip alla klubbar/fester/rave kunna köra slutet sällskap... Bara att man skriver upp sig i dörren.
Men det stämmer ju att polisen ofta utnyttjar att vi kan lagen och våra rättigheter för dåligt! :( |
|
|
|
|