|
Binnenkort: Clubland
|
View this Thread in Original format
| pooley |
Alhoewel dat er een trance 'tent' ga zijn, veel trance is er imHo ni aan.
Alleen TAll Paul maar daar heb ik al lang niets meer va ngehoord...
Spijtig? |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
Ja clubland is maar zielig dit jaar. Vorig jaar was het daar dolle pret vanaf Gielen, ma 'k weet ni ofdak dit jaar nog terug ga met zo ne crappy lineup zenne :)
Zeker ni voor dieje prijs |
|
|
| djcresto |
| nog nooit nr clubland geweest en zal ook dit jaar nie gebeuren, vertrek net nr tbuitenland. |
|
|
| CygnusX |
| Line-up is inderdaad niet veel en met concurrentie van 16 jaar Illusion en AiB Outdoor is deze dan ook vlug geschrapt. Spijtig, misschien volgend jaar... |
|
|
| 1Million$shot |
mannekes, sfeer maakt ge immers zelf. Ik ga naar clubland met de bende waarmee we naar de loveparade zijn geweest.
Er zijn mensen die zeggen dat de loveparade ni goe was, awel ik heb mij bangelijk geamuseerd. De muziek zal immers wel goe zijn. Ik ga trouwens ni voor t buitenlands "geweld". Wel voor den Abbeloos. :D
la rocca all the way. :D
peace |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
mannekes, sfeer maakt ge immers zelf. Ik ga naar clubland met de bende waarmee we naar de loveparade zijn geweest.
Er zijn mensen die zeggen dat de loveparade ni goe was, awel ik heb mij bangelijk geamuseerd. De muziek zal immers wel goe zijn. Ik ga trouwens ni voor t buitenlands "geweld". Wel voor den Abbeloos. :D
la rocca all the way. :D
peace |
nog 1 dag en het zweetfestijn begint :eyespop:
:) :D :rolleyes: :p :cool: :clown: :crazy: :tongue3 :toocool: :tongue2 :gsmile: :toothless :stongue: :disbelief |
|
|
| pooley |
theeft geregend, tis cooler
bekke zon en tis ok :) |
|
|
| 1Million$shot |
cooler :D
aan men voeten ja, just een waterbaddeke gezet.
kzal morgen wel ni den enigen toerist zijn zeker ???
k hoop da ze een waterkanon hebbe :D
nu verder leren, wat is duits toch fijn bij zomerse temperaturen :cool: |
|
|
| pooley |
| cool => jaja damn you intarnet |
|
|
|
|