return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
R.I.P Micke, vila i frid kompis (pg. 2)
View this Thread in Original format
Endre

finns inga ord mannen , :( :(:(:(:(
lonne
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Har varit med om en likande sak. Behöver du prata skicka ett pm.
reveal
beklagar :(
NooN
beklagar sorgen :(
dj_hysterix
helvete...sux mannen...vi finns här för dig iaf
robstar
Jobbigt! :/
Har precis haft ett dödsfall inom familjen, de är inte kul alls. :(
impulze
quote:
Originally posted by robstar
Jobbigt! :/
Har precis haft ett dödsfall inom familjen, de är inte kul alls. :(


ledsen att höra, nej det är inte kul alls :( det är bara en så overklig känsla, svårt att förstå..

tack alla här, ni är härliga

men som sagt, Micke, vila i frid!
[nils]
beklagar för båda :( :( R.I.P.
SWE_TRANCE
Tråkigt som fan att höra killar :mad:
R.I.P
JayBee
quote:
Originally posted by impulze
kom precis hem från en underbar vecka i barcelona, fredagen den 18 juli var inte en lika rolig dag...

saknar honom redan...


Hmm jag kände oxo micke fast bara lite grann. det var ju skit många som dog i sjödals gymnasiet när jag gick där. en snubbe av cancer och sen 2 från min klass i bilolycka och nu en till bil olycka.

så hur kännde du honom då? gick du i hans klass eller?

jag har hört att han var en schysst kille så det är tråkigt att höra :(

RIP

impulze
quote:
Originally posted by JayBee
Hmm jag kände oxo micke fast bara lite grann. det var ju skit många som dog i sjödals gymnasiet när jag gick där. en snubbe av cancer och sen 2 från min klass i bilolycka och nu en till bil olycka.

så hur kännde du honom då? gick du i hans klass eller?

jag har hört att han var en schysst kille så det är tråkigt att höra :(

RIP


jo han var en riktigt schysst kille.. alltid glad o positiv, ingen kunde som honom skapa en härlig stämning.. har känt honom i några år, men vi har inte gått i samma klass, han var en skön kille som hade hela livet framför sig.. verkligheten är kass ibland, att han är borta för gott känns så overkligt, det enda som finns att göra är att hoppas att han får det bra nu.. någonstans..
Dj_ExOn
Beklagar sorgen. :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement