|
R.I.P Micke, vila i frid kompis (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Endre |
finns inga ord mannen , :( :(:(:(:(
|
|
|
| lonne |
| Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Har varit med om en likande sak. Behöver du prata skicka ett pm. |
|
|
| dj_hysterix |
| helvete...sux mannen...vi finns här för dig iaf |
|
|
| robstar |
Jobbigt! :/
Har precis haft ett dödsfall inom familjen, de är inte kul alls. :( |
|
|
| impulze |
| quote: | Originally posted by robstar
Jobbigt! :/
Har precis haft ett dödsfall inom familjen, de är inte kul alls. :( |
ledsen att höra, nej det är inte kul alls :( det är bara en så overklig känsla, svårt att förstå..
tack alla här, ni är härliga
men som sagt, Micke, vila i frid! |
|
|
| [nils] |
| beklagar för båda :( :( R.I.P. |
|
|
| SWE_TRANCE |
Tråkigt som fan att höra killar :mad:
R.I.P |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by impulze
kom precis hem från en underbar vecka i barcelona, fredagen den 18 juli var inte en lika rolig dag...
saknar honom redan... |
Hmm jag kände oxo micke fast bara lite grann. det var ju skit många som dog i sjödals gymnasiet när jag gick där. en snubbe av cancer och sen 2 från min klass i bilolycka och nu en till bil olycka.
så hur kännde du honom då? gick du i hans klass eller?
jag har hört att han var en schysst kille så det är tråkigt att höra :(
RIP |
|
|
| impulze |
| quote: | Originally posted by JayBee
Hmm jag kände oxo micke fast bara lite grann. det var ju skit många som dog i sjödals gymnasiet när jag gick där. en snubbe av cancer och sen 2 från min klass i bilolycka och nu en till bil olycka.
så hur kännde du honom då? gick du i hans klass eller?
jag har hört att han var en schysst kille så det är tråkigt att höra :(
RIP |
jo han var en riktigt schysst kille.. alltid glad o positiv, ingen kunde som honom skapa en härlig stämning.. har känt honom i några år, men vi har inte gått i samma klass, han var en skön kille som hade hela livet framför sig.. verkligheten är kass ibland, att han är borta för gott känns så overkligt, det enda som finns att göra är att hoppas att han får det bra nu.. någonstans.. |
|
|
| Dj_ExOn |
| Beklagar sorgen. :( |
|
|
|
|