return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
låttips
View this Thread in Original format
montana
ok, jag råkade snubbla förbi denna sajt (http://remix.overclocked.org) när jag sökte på remixade tvspelslåtar på google. och jag hittade en riktig pärla (save target as),
enligt många (och det inkluderar mig), så har megaman spelen dom bästa soundtracken när det gäller tv-spel (åtminstone 8bitar konsolerna). och låten är remix av musiken till banan metalman i megaman 2 spelet, låten är ungefär 5min+ lång, och har ett sjysst sound. kolla gärna in nåra andra remixar.
Aendy
quote:
Originally posted by montana

enligt många (och det inkluderar mig), så har megaman spelen dom bästa soundtracken när det gäller tv-spel (åtminstone 8bitar konsolerna).


Jupp. Megaman var det enda "pusselspelet" man inte stängde av för att man inte stod ut med musiken bara för att man satt fast på en bana. Diggade Megaman ordentligt, gick många varma sommardagar med polaren till det spelet.

BTW: Grym låt
mindshooter
man tackar man tackar :) tankar nu
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement