return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Stomme vraag ?¿
View this Thread in Original format
Gio'Dib
Tiësto begon de TMF awards met zo'n lekker aanstekelijk deuntje. Nu was hij laatst ook bij van Diepen's Dance Department en daar werd de track ook gedraaid. Hij kon er zelf over vertellen dat het nieuwe 'Flight' was.
Ik heb geen idee hoe dit nummer heet, wie wel?
Dj Lex
De naam is Tiesto - Traffic, maar die plaat is nog niet uitgebracht
eXos
DJ Tiesto - Traffic
Gio'Dib
Mensen, bedankt voor de snelle replies.
Hij had trouwens ook de sample gecleared uit een wat oudere technosong. Weet iemand nog welk nummer daarmee bedoeld werd?
Chicane
Staat dat niet op de DVD van tiesto? Hoorde hem babbelen over Techno dat die plaat heette ofzo, kan ook zijn dattie dat in Dance Department deed hoor geen idee maar iets met Techno dus uit een ver grijs verleden
Spinnin Jack
http://home.kabelfoon.nl/~addink/DJ...MF%20Awards.mp3
Apoptosis
Ik ben natuurlyk weer helemaal nie op de hoogte, maar k dacht dattie Faithfulness heette?? :conf:
Dj Lex
quote:
Originally posted by Apoptosis
Ik ben natuurlyk weer helemaal nie op de hoogte, maar k dacht dattie Faithfulness heette?? :conf:


nee dat is dat nummer met Skin, die draaide hij erna :)
Apoptosis
quote:
Originally posted by Dj Lex
nee dat is dat nummer met Skin, die draaide hij erna :)


Oh... ik dacht dat dat nummer met Skin Ten heette?? :conf:

Maarre thnx! :)
MaGiKaL_MiKe
quote:
Oh... ik dacht dat dat nummer met Skin Ten heette?? :conf:

Maarre thnx! :)


Ja, zohadde de mensen van de TMF Awards regie de track benoemd maar er bestaat dus kennlijk helemaal geen track die Ten heet.

Faithfullness is een nummer van Skin daar heeft Tiësto een remix van gemaakt dus, Faithfullness (Tiësto remix)

M_Peror
Woei! Idd een erg lekker nummer. Weet zeker dat 'ie 'm op TLFA in Berlijn ook gedraaid heeft en volgens mij heeft Armin 'm maandag ook gedropt. AAAAH... moet ik hebben! Wie weet er wanneer ie uitkomt?
Chicane
Marco_V_-_Live_at_Trancescend(Atlanta)_10-07-03-2003

Marco V draait Traffic ook (in Part1 ).. heel erg tutututututu maar heel erg lekker ook wel :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement