|
Stomme vraag ?¿
|
View this Thread in Original format
| Gio'Dib |
Tiësto begon de TMF awards met zo'n lekker aanstekelijk deuntje. Nu was hij laatst ook bij van Diepen's Dance Department en daar werd de track ook gedraaid. Hij kon er zelf over vertellen dat het nieuwe 'Flight' was.
Ik heb geen idee hoe dit nummer heet, wie wel? |
|
|
| Dj Lex |
| De naam is Tiesto - Traffic, maar die plaat is nog niet uitgebracht |
|
|
| Gio'Dib |
Mensen, bedankt voor de snelle replies.
Hij had trouwens ook de sample gecleared uit een wat oudere technosong. Weet iemand nog welk nummer daarmee bedoeld werd? |
|
|
| Chicane |
| Staat dat niet op de DVD van tiesto? Hoorde hem babbelen over Techno dat die plaat heette ofzo, kan ook zijn dattie dat in Dance Department deed hoor geen idee maar iets met Techno dus uit een ver grijs verleden |
|
|
| Apoptosis |
| Ik ben natuurlyk weer helemaal nie op de hoogte, maar k dacht dattie Faithfulness heette?? :conf: |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
Ik ben natuurlyk weer helemaal nie op de hoogte, maar k dacht dattie Faithfulness heette?? :conf: |
nee dat is dat nummer met Skin, die draaide hij erna :) |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
nee dat is dat nummer met Skin, die draaide hij erna :) |
Oh... ik dacht dat dat nummer met Skin Ten heette?? :conf:
Maarre thnx! :) |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
| quote: | Oh... ik dacht dat dat nummer met Skin Ten heette?? :conf:
Maarre thnx! :) |
Ja, zohadde de mensen van de TMF Awards regie de track benoemd maar er bestaat dus kennlijk helemaal geen track die Ten heet.
Faithfullness is een nummer van Skin daar heeft Tiësto een remix van gemaakt dus, Faithfullness (Tiësto remix) |
|
|
| M_Peror |
| Woei! Idd een erg lekker nummer. Weet zeker dat 'ie 'm op TLFA in Berlijn ook gedraaid heeft en volgens mij heeft Armin 'm maandag ook gedropt. AAAAH... moet ik hebben! Wie weet er wanneer ie uitkomt? |
|
|
| Chicane |
Marco_V_-_Live_at_Trancescend(Atlanta)_10-07-03-2003
Marco V draait Traffic ook (in Part1 ).. heel erg tutututututu maar heel erg lekker ook wel :) |
|
|
|
|