|
probleem met laden van cue files
|
View this Thread in Original format
| robin |
als ik de cue file wil laden in nero (5.5.10.42 / 6.0.0.0, heb beide geprobeerd) gebeurt er niets, en nero loopt gewoon vast, ik kreeg de tip om hem te laden in deamon tools, probeer ik dat krijg ik een fout melding
| quote: | | cue sheet line 3 - file not accessable |
begin cue file
| quote: |
PERFORMER "VA"
TITLE "Mixmag Magazine August Mixed By Paul van Dyk"
FILE "01-va-mixmag_magazine_august_mixed_by_paul_van_dyk-1real.mp3" MP3
TRACK 01 AUDIO
TITLE "Aquaculture°-°Understatement"
PERFORMER "Unknown Artist"
INDEX 01 00:00:00
...
|
heeft iemand een idee waarom dit is, de file word niet gebruikt door winamp of wat dan ook
bedankt
robin |
|
|
| -=Freezel=- |
Is de naam van de mp3 precies hetzelfde als de naam van de mp3 in de cue-sheet?
Ik had dit probleem ook. |
|
|
| robin |
| ja, echt precies het zelfde :( |
|
|
| kreischer2000 |
Humz bij mij pakt nero ook geen cues waar mp3 in voorkomt daarom moet ik altijd mp3 naar wav converten en dan de cue zo maken:
01-va-mixmag_magazine_august_mixed_by_paul_van_dyk-1real.wav" WAVE |
|
|
| robin |
| ga ik dat even proberen |
|
|
| Biohazard |
Dat probleem hafd ik ook, maar ik heb nu een oplossing
Ik heb een mp3 cut proggie waarmee je de mp3 met de Cue file kan splitten. Die aparte mp3z laad je in nero, select all, ga naar properties, en zet de 'tijd tussen de tracks' op 0. Cdtje erin, en branden maar. |
|
|
| Jesse |
| gebruik anders CDRWIN..nooit problemen met cue files :) |
|
|
| robin |
omgezet naar wav en nou werkt het, en welk programma is dat dan biohazard?
iig bedankt Kreischer20000 |
|
|
| M_Peror |
Heb Nero 5.5.10.7 en bij mij werkt het laden van cue-sheets met MP3's wel... MAAR met een behoorlijke vertraging. Als ik er een selecteer dan bevriest-ie en net op het moment dat ik 'm wilde gaan killen, kreeg ik alsnog het Burn-dialoog voor m'n neus. Handig is anders, maar misschien dat het met een beetje geduld toch wel werkt bij jou. Het lijkt wel of ie eerst die cue-sheet gaat doorrekenen of controleren of zo iets.
(Trouwens ik heb ook wel eens gemerkt dat je file access errors kunt krijgen als je bij bepaalde Windows-versies het MP3-tje toevallig geselecteerd hebt in de Verkenner (op een zodanige manier dat je met die mini-Windows-Mediaplayer in de linkerkantlijn het MP3-tje kan afspelen). FF een ander bestandje selecteren is dan voldoende.)
En voor het opsnijden van MP3's gebruik ik het freeware MP3DirectCut, te vinden op: http://www.rz.uni-frankfurt.de/~pesch/. Werkt perfect. Cue-sheet laden, kiezen voor File | Save split as..., map selecteren, klaar. Maar toch, een gesplitte MP3 blijf je na branden zelfs met 0 sec marge toch een beetje horen... |
|
|
| Dj Odelpha |
| hier zijn al aardig wat threads over, ff zoeken voortaan :p |
|
|
| Punt |
Ik gebruik ook CDRWin om een cd m.b.v. cue-file te branden.
Nero doet het bij wel, alleen duurt het een hele tijd voordat hij het mp3 bestand heeft ingelezen m.b.v. cue sheet (oud beestje 300MHz). |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by Biohazard
Dat probleem hafd ik ook, maar ik heb nu een oplossing
Ik heb een mp3 cut proggie waarmee je de mp3 met de Cue file kan splitten. Die aparte mp3z laad je in nero, select all, ga naar properties, en zet de 'tijd tussen de tracks' op 0. Cdtje erin, en branden maar. |
OMG NOOIT MEER DOEN!!!!!!
als je mp3's cut en dan brandt, dan mis je telkens een paar milliseconden tussen de tracks, heel irritant |
|
|
|
|