|
Tracks waar je eerst niks aan vond
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Gebeurt me de laatste tijd steeds vaker dat ik een nummer in mn playlist heb staan en dat je denkt van.....goh dit is eigenlijk echt een retevet nummer. Toen je em voor het eerst luisterde vond je er eerlijk gezegd niet veel aan. Weet zeker dat meer mensen dit hebben :p.
Moogwai - Neon (Original mix)
is zo'n nummertje voor mij... |
|
|
| Joost008 |
Jah heb ik ook wel regelmatig last van ook bijvoorbeeld nadat je op een feest bent geweest en helemaal uit je dak ging op een nummer dat je eerst niet veel aan vond.
Ik had dit met oa.
Conjure One - Tears From The Moon (DJ Tiesto In Search Of Sunrise Remix)
Dave Gahan - Dirty Sticky Floors (Junkie XL Remix)
Snap btw nog steeds niet dat ik tears from the moon eerst bout vond maarja....:) |
|
|
| Dj Lex |
Ja heb ik ook best vaak
Had dat heel erg met Mind one - Star for me Vond het nooit zo'n bijzonder plaatje, maar hoorde hem toen een paar x op een feestje en sindsdien is het 1 van me favorieten van dit jaar :) |
|
|
| Teknikol |
Faithless - Crazy English Summer (Hiver & Hammer Remix)
infusion-legacy__junkie_xl_remix
bij deze had ik dat echt heel sterk, eerst denken jezus wat een crap, en toch blijven luisteren en denken tering toch wel erg goed geproduced |
|
|
| Spinnin Jack |
Ik weet nog wel dat ik Tiesto's flight 463 niet echt een top plaat vond, toen toch maar gekocht en vervolgens heb ik die toch wel erg regelmatig gedraaid :toothless
En ik heb heel lang geleden Twilight - Platina (Maurits Paardekoper remix) een keer laten staan. Vervolgens nooit meer ergens terug kunnen vinden en vorige jaar in de zomer had Rhythem Import in Den Haag er opeens weer een stuk of 10 staan. Toen meteen gekocht :cool: |
|
|
| DJ_Siesta |
k3 - oya lele
vindem nu echt wel zomers! |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by Teknikol
Faithless - Crazy English Summer (Hiver & Hammer Remix)
infusion-legacy__junkie_xl_remix
bij deze had ik dat echt heel sterk, eerst denken jezus wat een crap, en toch blijven luisteren en denken tering toch wel erg goed geproduced |
ja ik precies ook met die 2 tracks |
|
|
| -=Freezel=- |
Ik had het met Nu-NRG tracks. Ik vond er weinig aan, totdat ik die Orgasmatron livesets heb gedownload waar veel TA-ers het over hadden.
Die sets draai ik nu elke week wel een paar keer! :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
k3 - oya lele
vindem nu echt wel zomers! |
whaha toen ik dat nummer voor het eerst LIVE hoorde (ik moest werken bij concert van k3) vond ik het gelijk al een topper :D |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Jappio
whaha toen ik dat nummer voor het eerst LIVE hoorde (ik moest werken bij concert van k3) vond ik het gelijk al een topper :D |
daar moes je toch werken als "tepelstijfmaker" :D |
|
|
| basvh |
flight 643.
had hem maanden in me winamp staan vond er geen reet aan. todat ik hem live snoeihard hoorde in de time out |
|
|
| arjoderoon |
duncan sheik - on a high (g&d remix)
vind hem nu erg lekker...
vond sirocco - destination in het begin ook minder dan solar stone - release, maar vind hem nu stukken lekkerder dan "release" |
|
|
|
|