|
tips ivm alcoholgebruik (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Halve liter water net voor ge dronken gaat slapen. |
Doe ik ook altijd. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Koffiemelk, is dat gewoon koffie met melk? of is dat weer 1 of andere rare uitdrukking zoals 'een zak patat' :conf: |
| quote: | Originally posted by jploveparade
|
Precies ja, melk voor in de koffie dus... (dat mensen dat uberhaupt doen begrijp ik niet, maar goed...) En als je daar teveel van drinkt, zeg een pak ofsow, dan ga je gegarandeerd over je nek ;) |
|
|
| Tiger777 |
Ik heb nog niet alles doorgenomen, maar, sommege dingen die ik gelezen heb, kan ik beamen, zoals:
| quote: | | Sanderdags is goe eten kan ook wonderen doen |
DA's waar, maar dan moet ik van het gerecht in kwestie een jaar kotsen als ik der alleen al aan denk... dus, niet voor mij.
| quote: | | Halve liter water net voor ge dronken gaat slapen. |
Zeker en vast, om de lever te hydrateren dat hij alle alcohol kan afbreken tijdes de slaap.
| quote: | | Schijnt inderdaad een TIJDJE te helpen, maar eens je maag komaf gemaakt heeft met de (olijf)olie komt al je binnengespeelde alcohol in één keer in je bloed!!! |
dat kan ik ook beamen :confused:
en, de dag erna, spuitwater, VEEEEL spuitwater.
Tegen de koppijn: Dafalgan 500Mg, beste pijnstiller die er is. Neem er eentje, en de koppijn is volledeg weg. Alle andere pijnstillers werken totaal ni tegen katers (of toch ni op dezelfde manier als dafalgan(500mg) het doet). |
|
|
| Tiger777 |
| bon, we gaan da allemaal nekeer uitteste vanavond. De melk en de olijfolie. |
|
|
| BEACHBOY |
| quote: | Originally posted by Tiger777
bon, we gaan da allemaal nekeer uitteste vanavond. De melk en de olijfolie. |
Let us know ;) |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
bon, we gaan da allemaal nekeer uitteste vanavond. De melk en de olijfolie. |
en, succes gehad? :) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by tor8024
en, succes gehad? :) |
Ofwel slaapt hij lang ofwel is het serieus tegengevallen :eek: :D |
|
|
| Mister_Michel |
Ik ben in ieder geval al terug wakker. De schuimparty zelf viel ni echt tegen (maar was ook ni schitterend). Ik heb achteraf water gedronken en voor de rest niks speciaal geprobeerd want kwas ni echt zat. Maar ik ben te dicht bij ons zelfgemaakt kampvuur gaan staan (om te drogen) en mijn gat is miljaarde dju verbrand! Joepie over 4 uur staat gans mijn familie hier voor mosselen te eten! :whip:
Twas dus ian van dahl als special act, van zodra ze opkwam werd het volume verdubbeld en ben ik helemaal naar achter van de zaal gelopen (haar liekes trekken toch op niks dus).
Tot zover mijn boeiend verslag van deze boeiende fuif ;) |
|
|
| Tiger777 |
haha!
ja, 't was eiglek wel plezant.
1) dat met die olie: NOOOOIT doen, tis waar da als ene keer al die olie op uuw mag weg is, da al die alcool in ene keer in u lijf komt => tijdelijk efkes duizeleg.
2) melk: zalig, werkt super goe!
ik heb een gat in mijn broek gebrand... en mennen t shirt stinkt super hard na vuur. Sebiet nog is wasse, anders gon men ouwers het wete. Ik wil liever ni da da gebeurd.
oh ja, ik was al wakker om 9:30... na 3 uur slaap.:( |
|
|
| Wildfir3 |
| en dan hiernet ontkennen dat ge ne raging alcoholic zijt |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
en dan hiernet ontkennen dat ge ne raging alcoholic zijt |
de brochure badminton in een fles ontving ik louter beroepshalve, daar het ook handelt over drankgebruik voor en na het sporten :p :p |
|
|
|
|