|
Camilia - Pitfire remix for download!!!
|
View this Thread in Original format
| rellivisit |
Jawel, Trancefool is onze redder. Hij heeft me de pitfire remix gegeven. Sommige vinden de track minder, anderen vinden hem wel goed. Nou, hij is echt goed als je het mij vraagt. Maar goed, ik heb hem geupload en nog wel op de chello server ook. Retesnel downen dus. Enjoy:
http://members.chello.nl/p.verdonschot1/camilia.mp3 |
|
|
| Optimus Trance |
| ha thnx, ff downen nu:D:D:D |
|
|
| Glaniskanis |
Sorry dat ik hem niet eerder had geupped voor jullie
beetje heel druk en de locker ging (weer) dicht :(
Nou is ie iig nog te downen, goed nummertje maar ikzelf vind de A1 Vocal 12" Mix stukken beter
Ieder zijn keus
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Nou is ie iig nog te downen, goed nummertje maar ikzelf vind de A1 Vocal 12" Mix stukken beter
Ieder zijn keus
|
De vocal mix is wel wat gevarieerder ja das waar, maar de pitfire remix is zo lekker doorgassen :D :D :D |
|
|
| Optimus Trance |
| hij doet me denken aan storm - time to burn |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
hij doet me denken aan storm - time to burn |
Maar dan vetter :p |
|
|
| TranceFool |
| Wow, ik wis nie dat zoveel mensen em wilde hebben, maar goed ik heb em via msn aan rellivisit gegeven en die is zo aardig geweest om em ergens te uppen, dus Enjoy! |
|
|
| HiGH_NrG |
| Lekker nummertje...en een top download snelheid! Tnx! :) |
|
|
| moogwai |
Ha.. gaaf de Pitfire remix had ik nog niet.
Lekker snel hier (+ 300kb/s) op school :) |
|
|
| Blik |
| bedankt, megasnel, 300 kb/sec, lekker hoor dat downloaden van chello |
|
|
| raoel |
Ja toch wel een lekker nummer:D:D:D:D
Maar ik haal nu ('s avonds 18:38) toch maar 85 Kb/s
Toch snel genoeg daar niet van hoor :p |
|
|
| Dj Lex |
| wow gaat zeker snel. 140 kb/s zonder acceletor |
|
|
|
|