|
Förbannat FULA dj's
|
View this Thread in Original format
| Endre |
#1 Johan Gielen <-- fulast av dem alla :mad: :mad: :mad:
specielt i Glories sig, den minen, gör mig irriterad varje gång, ta inte illa upp glorie, men han är ful, och FET.
|
|
|
| Vizay |
| Timo Maas e inte så jäkla snygg han heller :p |
|
|
| RebeL9 |
| fanns en jättelång tråd på en av de andra sektionerna där folk skrev om fula DJs. Verkade som Mario Piu (ja killen ser verkligen ut som en pizzabagare), James Holden och Timo Maas hade mest fans när det gällde på fulhetsskalan. :) |
|
|
| ScuL |
kanske för att han är Belgiskt? :D
liten förklaring:
Holländare vs Belgerna är nästan samma sak som Svenskarna vs Normänner :) |
|
|
| [nils] |
| endre, jag måste hålla med dig... såg johan i jönköping: usch! :eyes: (:wtf: :stongue: ) |
|
|
| Connector |
gielen är ful, men inte fulast. Mario Piu tar priset :)
Snyggast är då jag ;) |
|
|
| Connector |
| Och på tal om Glories sig, vem är personen till höger om ferry där? |
|
|
| dj_hysterix |
| Johan Gielens smajl ser sådär typ ...cheesigt ut :p ..cheeeese-smajl |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Endre
#1 Johan Gielen <-- fulast av dem alla :mad: :mad: :mad:
specielt i Glories sig, den minen, gör mig irriterad varje gång, ta inte illa upp glorie, men han är ful, och FET.
|
jo jag håller med men vadå det finns fula människor på den här planeten :P jag förväntar mig inte att en dj måste se sexig ut direkt. :haha: |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Connector
Och på tal om Glories sig, vem är personen till höger om ferry där? |
Darren Tate |
|
|
| Kongo_kim |
| Judge Jules!! ser så nördig ut |
|
|
| tjockis |
isn't DJ'ing the best way for ugly people tp score hot chicks? :)
inte alla, men man undrar ju ibland |
|
|
|
|