return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Förbannat FULA dj's
View this Thread in Original format
Endre

#1 Johan Gielen <-- fulast av dem alla :mad: :mad: :mad:

specielt i Glories sig, den minen, gör mig irriterad varje gång, ta inte illa upp glorie, men han är ful, och FET.
Vizay
Timo Maas e inte så jäkla snygg han heller :p
RebeL9
fanns en jättelång tråd på en av de andra sektionerna där folk skrev om fula DJs. Verkade som Mario Piu (ja killen ser verkligen ut som en pizzabagare), James Holden och Timo Maas hade mest fans när det gällde på fulhetsskalan. :)
ScuL
kanske för att han är Belgiskt? :D

liten förklaring:
Holländare vs Belgerna är nästan samma sak som Svenskarna vs Normänner :)
[nils]
endre, jag måste hålla med dig... såg johan i jönköping: usch! :eyes: (:wtf: :stongue: )
Connector
gielen är ful, men inte fulast. Mario Piu tar priset :)

Snyggast är då jag ;)
Connector
Och på tal om Glories sig, vem är personen till höger om ferry där?
dj_hysterix
Johan Gielens smajl ser sådär typ ...cheesigt ut :p ..cheeeese-smajl
JayBee
quote:
Originally posted by Endre

#1 Johan Gielen <-- fulast av dem alla :mad: :mad: :mad:

specielt i Glories sig, den minen, gör mig irriterad varje gång, ta inte illa upp glorie, men han är ful, och FET.


jo jag håller med men vadå det finns fula människor på den här planeten :P jag förväntar mig inte att en dj måste se sexig ut direkt. :haha:
RebeL9
quote:
Originally posted by Connector
Och på tal om Glories sig, vem är personen till höger om ferry där?


Darren Tate

Kongo_kim
Judge Jules!! ser så nördig ut
tjockis
isn't DJ'ing the best way for ugly people tp score hot chicks? :)

inte alla, men man undrar ju ibland
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement