return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
kan man göra så? :)
View this Thread in Original format
JayBee
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,336279,00.html

undrar om han kan kissa med den :toothless
dj_hysterix
wow..va häftigt att läkarna kan göra underverk idag :eek: :)
Aendy
quote:
Originally posted by JayBee
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,336279,00.html

undrar om han kan kissa med den :toothless


Alltså han odlar den bara på armen sedan opererar de bort odlingen och sätter den där den ska vara. Det är en gammal metod som Aftonbladet tydligen ser som en nyhet. Det har funnits öronodlingar på grisar sen lång tid tillbaka då man gör på samma sätt fast på grishud istället för att kunna transplantera till folk som bland annat förlorat öronen i bränder m.m.
JayBee
quote:
Originally posted by Aendy
Alltså han odlar den bara på armen sedan opererar de bort odlingen och sätter den där den ska vara. Det är en gammal metod som Aftonbladet tydligen ser som en nyhet. Det har funnits öronodlingar på grisar sen lång tid tillbaka då man gör på samma sätt fast på grishud istället för att kunna transplantera till folk som bland annat förlorat öronen i bränder m.m.


jo det stog ju att det var en gammal metod men för mig är den ny, alldrig hört om den förut. du som vet en massa om saken kanske kan svara på om han kan använda den? altså till typ samlag och gå på toa och sånt?
JayBee
HAHAHAA! förlåt jag kunde inte hålla mig men jag exploderat i skratt ännu en gång när jag tittade nogrant på den lilla gröna masken som tittar fram brevid threaden.. ingen annan som tycker den är hysteriskt rolig? :D
Aendy
quote:
Originally posted by JayBee
jo det stog ju att det var en gammal metod men för mig är den ny, alldrig hört om den förut. du som vet en massa om saken kanske kan svara på om han kan använda den? altså till typ samlag och gå på toa och sånt?


Min misstanke är att roten är kvar och det gör nog en hel del. Den kommer nog inte fungera helt tillfredställande när han skulle vilja det som mest men nog kommer han kunna både kissa och utföra allt annat nyttigt med den och eftersom orgasmen till 90% sitter i hjärnan kan han mycket väl ha bra användning för den trots att den skulle sakna känsel.
reveal
quote:
Originally posted by Aendy
orgasmen till 90% sitter i hjärnan


det finns de som kan tänka sig fram till orgasm
Xo|oX
quote:
Originally posted by JayBee
jo det stog ju att det var en gammal metod men för mig är den ny, alldrig hört om den förut. du som vet en massa om saken kanske kan svara på om han kan använda den? altså till typ samlag och gå på toa och sånt?


blir lite svårt att ha samlag utan känsel :nervous:
men d e ju klart han kan pissa..., tror du han satt å höll sig i tio mån? :p
JayBee
quote:
Originally posted by Xo|oX
blir lite svårt att ha samlag utan känsel :nervous:
men d e ju klart han kan pissa..., tror du han satt å höll sig i tio mån? :p


:haha: :haha: :haha: nä men jag tänkte att han kanske hadde nån slang som gick ut genom naveln eller nått typ :P
chjo
Undrar va malik ska göra när han kommer hem från Sjukan ??

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement