return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Släng er i väggen BBB:are, nu e d bostream som gäller! :P
View this Thread in Original format
ShyTrance
kolla in detta
http://www.bostream.se/page.php?xml...context=private :)
mindshooter
Den kommer hit snart :) ska skaffa den!
robstar
Yes!
No more UPC!! :)
TrancE_GyLLe
men så här stog de ju i en ruta lite längre ner...

"Hur snabb anslutning du kan få beror på hur långt du har till din telestation samt kvaliteten på kopparledningarna från telestationen, se tabell nedan."

så om du har 300m till din telestation så har du troligt vis 26Mbps men har du mer än 1000 meter kommer du bra upp i 8Mbps å så berodde d ju på om d var bra kopparledningar från telestation åxå..

hhmmm lite suddigt tycker jag d låter.. lite skeptisk .. man vet ju inte vad man har för max speed...

tacka vettja BBB... alltid 10Mbps in i burken!!! :)
reveal
fortfarande SUNet som regerar :p
SteveTranz4ever
BBB Rockar !!! Jag har nu haft det snart i 3 år... vad har ni haft under den tiden ;)
Jag skulle inte bli så mycke mer glad om jag hade 100Mbit för då måste man ju jobba järnet om man ska kunna utnyttja det fulllt hela tiden för att ha maximal bitrate + att då blir ju burken full fort ;)

Min gamle skryt bild
TrancE_GyLLe
reveal>>> vad har sunet för in å ut hastigheter då??
Nicke
26 Mbps? FFS vad då onödigt? Jävla svenskar som har minst 10 gånger snabbare internet än de flesta andra, men alltid ska det bli snabbare ändå..

Näh, e bara lite smått avundsjuk, själv har jag ju "bara" 1 Mbps och betalar ca 600 kr/månad för det..
mindshooter
själv är jag glad om jag kommer över Telias sunkiga 0.5...usch!
reveal
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
reveal>>> vad har sunet för in å ut hastigheter då??


jag har 100 mbit i väggen

Dj_Irish
Själv sitter jag med Telias svar på BBB, dvs Bolina. Internt har vi 100Mbit vilket ger härliga 9MB/s när jag laddar ner filmer från den lokala hubben. Det är ju inte fel. Problemet är att Telia sedan strypt hela skiten till ca 0.5Mbit uppåt när man kommer ut på internet. Plus att deras routing är så ed up att jag inte kan köra mina små video live sets på Di Radio längre. Blä :p
reveal
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Plus att deras routing är så ed up att jag inte kan köra mina små video live sets på Di Radio längre. Blä :p


går det inte att reläa trafiken via nån annan (typ exton som väl brukar vara den som står för amnesias live-feeds)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement