|
Gaan er 30-juni nog mensen naar Concept! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| raoel |
Ik wil wel.
Maar de rest vandegene waar ik mee op stap ga (op een na) willen niet.
En misschien moet ik werken op zondag, dus weet ik nog niet of ik ga.
Lijkt me wel een mega vet feest !!!!!! |
|
|
| Robvef |
Heb de informatie al gevonden op de oude site van Impulz
www.impulz.nl
Name: Concept
Date: 30 juni 2001
Location: Statenhal, Den Haag
Price: Fl 60,00
Site: www.impulz.nl
Time: 21.00 - 05.00(??)
Line-up:
Sven Väth (Ger)
Billy Nasty (UK)
Michel De Hey (NL)
Remy (NL)
Dimitri (NL)
Montana (NL)
MC Marxman
Nog nog mensen vinden om mee te gaan
:rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| Nastra Azzurro |
Ik ga zeker wel....
eerst een kaartje halen!!!!!!!! |
|
|
| Miss Proximus |
Ow..jah..da's wel handig: een kaartje kopen!! zouden ze die hebben in dit boerengat? anders beroof ik de veemarkt wel :p
nastra komt ook!!!!!!!!!! nu jukx nog!!!!!!!!! |
|
|
| Robvef |
| Ik laat het morgen of overmorgen weten of ik naar Concept ga of niet. |
|
|
| Optimus Trance |
KUTZOOI!!!
ik zou eigenlijk gaa, tis maar kwariertje van me vandaan...maar ik heb een wijf beloofd om met r uit eten te gaan...en daarna uit (of wat anders:D:D:D)
Ik had met me stomme hoofd gewoon ja gezegd en niet op de datum gelet!!!! |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
KUTZOOI!!!
ik zou eigenlijk gaa, tis maar kwariertje van me vandaan...maar ik heb een wijf beloofd om met r uit eten te gaan...en daarna uit (of wat anders:D:D:D)
Ik had met me stomme hoofd gewoon ja gezegd en niet op de datum gelet!!!! |
Hahahah :)
hmmmz zo te horen is "dat wijf" niet zoveel bijzonders..
CANCELEN dan maar en party vieren met je fellow TA-ers...:D
GREETZ!! |
|
|
| Bellie |

GREETZ!! |
|
|
| Miss Proximus |
| véét man! heb echt zin! morgeh een kaartje kopen...dan maar vast aftellen!! gna gna..lekker beuken (b=hahaha) en feesten......ennu optimus..da's een ouwe smoes..die heeft akira al s gebruikt..DUMPEN DIE WIEVEN (haha LOL) EN GEWOON VET STAMPEN!! zijn jullie nou addicts of niet? stelletje voetzolen :p |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
véét man! heb echt zin! morgeh een kaartje kopen...dan maar vast aftellen!! gna gna..lekker beuken (b=hahaha) en feesten......ennu optimus..da's een ouwe smoes..die heeft akira al s gebruikt..DUMPEN DIE WIEVEN (haha LOL) EN GEWOON VET STAMPEN!! zijn jullie nou addicts of niet? stelletje voetzolen :p |
jawel, ikke addict hoor:D:D:D, maarree kijk, ik ga om "dat andere" te krijgen gna gna gna:D:D:D |
|
|
| Remy D |
Ik ga helaas niet :(:(!!!
Maar ik ga wel 18 juli naar een technofeest in de Melkweg! :D:D:D:D
Met Luke Slater / Speedy J (live) / Steve Rachmad /
Slam (live) / Michel de Hey / Alexander Koning toch niet verkeerd lijkt me. Kaartjes 35,- |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
jawel, ikke addict hoor:D:D:D, maarree kijk, ik ga om "dat andere" te krijgen gna gna gna:D:D:D |
sex bedoel je? jezus wat een loser :p dat ken je toch elke dag krijge...10 x??? of zit dat niet zo bij jou?
en bovendien..voor een geeltje beltegoed van Ben...kan je ook naar mij komen hoor haha Henkie d00d wat een lullenstreek ahaha |
|
|
|
|