|
Het is weer eens tijd voor een TOP 5 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
jaja..ik weet dat ik al een top 5 heb geplaatst met dit nr erin..maar me b/f draaide m gisteren en DAMN wat heb ik staan springen...Saccoman - The Recall (MAURO DA KING mix haha)..
echt man...damn..wat een hoogtepunt ;) |
Ja kwam je ervan? |
|
|
| Miss Proximus |
| moet je nou alweer de volgende thread gaan verneuken? het ging gewoon om de muziek..maar kennelijk ben jij nog nooit helemaal vol van een nummer geweest *zucht* :cool: |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
moet je nou alweer de volgende thread gaan verneuken? het ging gewoon om de muziek..maar kennelijk ben jij nog nooit helemaal vol van een nummer geweest *zucht* :cool: |
RELLUH!!
Ik had ook al een top 5 gepost maar na een bezoekje aan bellies locker heb ik een paar kleine wijzigingen toegepast:
1: da goose - man of steel
2: da goose - man of steel
3: da goose - man of steel
4: da goose - man of steel
5: da goose - man of steel
:d :d :d :d :d :d |
|
|
| Blik |
rustig aan Miss P.......:cool:
ik doe niet aan top 5
topper van dit moment...........!!!!!!!!!!
Mark Oh vs John Davis - Rebirth (aquagen remix)
afgelopen weekend voor het eerst weekend gehoord en gewoon supertof, lekker uplifting, laat je uit je dak gaan |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by arno
RELLUH!!
Ik had ook al een top 5 gepost maar na een bezoekje aan bellies locker heb ik een paar kleine wijzigingen toegepast:
1: da goose - man of steel
2: da goose - man of steel
3: da goose - man of steel
4: da goose - man of steel
5: da goose - man of steel
:d :d :d :d :d :d |
Jajajaja dit nr roelt echt keihard ja....:D
TECHNO RULEZ!!
Dit nr moet je echt een keer horen over een vette heavy soundboostsystem (ofzo ;) )
GREETZ!! |
|
|
| TranceFool |
Had pas een strak nummertje van Glanis gekregen --> Lazy Jones - Let Me Tell You (original mix) voor degene die em nog nie hebben echt ff downen, ander zeer strak nummer met veel nrg --> Elastica - The Audience
Latuurrzzz..... |
|
|
| Jukx |
| Ja ehhh ik zou ook graag dat nummertje van Daft Punk erin willen zetten wat Laidback Luke op 4-elements draaide!!! Echt gaaaaaf nummer!! weet niet hoe die heet alleen... maarja, misschien kunnen jullie (ja JIJ ook ja!!) me wel helpen! kijk maar is even in mijn -Nummertje Gezocht!- thread voor een wat betere beschrijving!! |
|
|
| Miss Proximus |
| Ik ben al met een onderzoek bezig :) alleen er is vast wel iemand sneller dan ik haha :D |
|
|
| Remy D |
Ben op het moment helemaal weg van Yoda Inc. - Definitely (DJ Scot Project remix).
Wat een supernummer en echt een geweldige break! :D:D:D Supernummer |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ben op het moment helemaal weg van Yoda Inc. - Definitely (DJ Scot Project remix).
Wat een supernummer en echt een geweldige break! :D:D:D Supernummer |
Kijk dat zijn tips. ga hem gelijk d/l |
|
|
| TranceFool |
Jaaaaa die Yoda is supervet, maar die is wel al best wel oud hoor!;)
Ander cool nummer met geinige intro te downen bij Shadow ---> 3 Years 3 Days - Temple of Dance.......cool nummertje
Latuurrzzz.... |
|
|
| Remy D |
| Ja ik heb hem inderdaad al weer een aardig tijdje geleden voor het eerst gehoord maar wist nooit hoe die hete sinds eergisteren. :D |
|
|
|
|