return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Mid-Summer Chill-out Mix [ambient] (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Ferry 0
Hier ben ik wel weer eens aan toe echt ff iets wat ik nodig heb :D. Ik ben zelf ook van plan om binnenkort weer eens zoiets inelkaar te knoeien.

Woei vet gemixed en perfecte tracklist deze brand ik zeker weten deze gaat mee in me discman :D great work

hey Ferry man, dankje, mooi je hier ook te zien!

groeten
John
tracklist ziet er erg lekker uit..ga em zeker ff downloade en aan de reacties van andere te zien ook op cd burne. lekker voor op t strand de komende dagen:D (Y) thnx voor t mixe alvast;)

john
MaGiK54
Zoo ben hem aan het downloaden en dan zo naar het strand lekker chille/lounge/relaxe enz enz op deze mix :D
MaGiK54
Hij is weer fijn, eerste paar nummers beluisterd. Op het board ben je af en toe een vervelend ventje, maar zo als gewoonlijk heb je weer een lekker mix gemaakt Siesta, helemaal top en bedankt :D
John
heb em ook geluisterd nu..wat lekker wakker worde zeg:) erg geile mix (Y);)
MorrisWest
Lekkerrrrrrr !!!!! :tongue2

Deel je hem ook met de andere (niet-NL) TA's?
Zou ik doen, en zet er dan bij dat al heel wat Dutch TA's er weg van zijn.... Een aanrader naar mijn mening. Erg mooi!
MaGiK54
quote:
Originally posted by MorrisWest
Lekkerrrrrrr !!!!! :tongue2

Deel je hem ook met de andere (niet-NL) TA's?
Zou ik doen, en zet er dan bij dat al heel wat Dutch TA's er weg van zijn.... Een aanrader naar mijn mening. Erg mooi!

Hier dacht ik ook al aan, tis één van je betere mixjes Siesta, dus spread the word everybody.

PS. hij staat al op de hub.
DJ_Siesta
bedankt iedereen voor de support, echt mooi om te horen!! ik heb hem nu gepost daaro.

groetjes
Gerrit
Gladius
jeez man, wat een mix! ik hoopte vandaag een goede chillout set te vinden, en na 1 minuut kom ik hier terecht. zoektocht geslaagd! =)
tx man!

-Glad
CygnusX
Tracklisting ziet er mooi uit, ik ga hem eens proberen.
Dank u Siesta!

Gladius
hm er zijn 12 tracks ipv 11??

TRACK 04 AUDIO
TITLE "Track04"
PERFORMER "Unknown Artist"
INDEX 01 22:01:00

snap et niet..

-Glad
Optimus
lekker setje:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE