Mixen/Livesets
|
View this Thread in Original format
Dago "B" Duck |
Kan iemand me vertellen waar ik mixen van Armin, Picotto, van Dijk, Tiesto etc. kan downloaden en dan het liefst met Gozilla o.i.d. want mijn verbinding is niet al te super!
Alvast bedankt! |
|
|
raoel |
Ik denk niet dat er een site is waar je ze allemaal kunt downen.
Maar ze staan over veel sites verspreid en lange niet allemaal meer.
Ik weet zo geen goede sites uit mun hoofd.
Maar alle TA's hebben wel sets van hun. |
|
|
Dago "B" Duck |
Ja, zoiets had ik al begrepen uit de posts hier op het forum. Ikzelf heb op het moment nog bijna geen mixen van bovengenoemde DJ's. Heb Armin laatst 'live' gezien op het Sixpack-feest in Utrecht en nu zou ik heel erg graag een paar mixen van hem hebben. Dus als er iemand is die er een of meer heeft en deze aan me door zou willen spelen, heeeel heeel graag! mail: [email protected] of icq: 22019479
Heb zelf vrienden die draaien, en wordt regelmatig verwend met mixen van hen, maar na dat feest ben ik toch wel zeer benieuwd naar Armin. Ook van Mauro Picotto heb ik nog nooit een mix gehoord. Wel een paar platen en die vond ik erg sterk.
Alvast bedankt en de groeten |
|
|
Robvef |
quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Ook van Mauro Picotto heb ik nog nooit een mix gehoord. Wel een paar platen en die vond ik erg sterk.
|
Neem die platen van Picotto in je hoofd, denk aan hoe hard ze zijn en vermenigvuldig dat met zeker de factor 5 en je weet ongeveeer hoe een mix van The Lizardman klinkt. :D :D :D
Gewoon bruut dus. Heerlijk |
|
|
Dago "B" Duck |
Kan ook de volumeknop opengooien, maar wil ik dat???
Persoonlijk vind ik die "harde" platen vaak erg simpel in elkaar zitten en ben van mening dat bijna iedereen die wel kan maken met een beetje moeite. Hou zelf meer van geniale platen, waar geluiden/ritmes ed. op een sublieme manier in elkaar zijn gezet.
Ach, al met al gaat het erom dat je uit je dak kan gaan. De een houdt nou eenmaal van Heineken en de ander van Grolsch! ;) |
|
|
Henkie_henk |
lekker bezig ampburner! goeie posts :) |
|
|
Dj Lex |
Hey anders kijk je is op trance.pagina.nl, daar staan alle sites op een rijtje, tenminste een paar |
|
|
Dago "B" Duck |
Bedankt! Ben nu bezig van http://home.no.net/djmixes , maar de ellende is daar soms, dat ik een file bijna binnen heb en dat ie dan ineens stopt. Kan ik weer opnieuw beginnen. en een file van 20 MB duurt met mijn verbinding zo'n 1,5 uur. |
|
|
Donna |
quote: | Neem die platen van Picotto in je hoofd, denk aan hoe hard ze zijn en vermenigvuldig dat met zeker de factor 5 en je weet ongeveeer hoe een mix van The Lizardman klinkt. |
Damn Right:D :D |
|
|
ampburner |
quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Bedankt! Ben nu bezig van http://home.no.net/djmixes , maar de ellende is daar soms, dat ik een file bijna binnen heb en dat ie dan ineens stopt. Kan ik weer opnieuw beginnen. en een file van 20 MB duurt met mijn verbinding zo'n 1,5 uur. |
Gebruik anders een download manager, zoals getright, Go!zilla of DownLoad Acellerator, dan kan je als de download wordt afgebroken verderdergaan waar je was gebleven (resume)
...
quote: | lekker bezig ampburner! goeie posts |
:D |
|
|
|
|