|
Wie is er wel es in dicotheek 'Bumpers' geweest in Lloret
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Ja, ik ga nu over bijna 2 weken (nog ff toetsweekeie maken:D) Ik heb al een beetje op internet lopen zoeken naar discotheken in Lloret en daar zag ik Bumpers. Is iemand van jullie hier wel eens geweest? Kan je mij verder hierover wat vertellen, sfeer muziek enzo. Eerte nacht dat ik er ben draait in die tent DJ Jose (zeker leuk) Maar als afsluiter draait Tiesto de allerlaatste nacht dat ik er ben YESSSSSS:D :D :D
Hopen dat er een paar mensen wat meer over deze discotheek weten:p |
|
|
| TranceFool |
| O ja, verwijs me niet naar de site van Bumpers want daar ben ik al geweest:p :p |
|
|
| Robvef |
Het is voor mij al weer een poosje geleden dat ik er ben geweest. (1997)
Ik vind het wel een leuk tentje. Sfeer was goed toen. Het is van binnen niet zo groot. Het terras buiten is wel relaxed. Ze hebben een glazen vloer liggen over een soort van zwembad heen. Met lichten erin e.d.
Muziek was redelijk gevarieerd toen ik er was. Veel club en trance, maar ook wel R&B.
Dit is ongeveer alles wat ik er over kan vertellen. Ik wens je iig veel plezier daar.
Greetz |
|
|
| TranceFool |
OK, bedankt, zal het wel naar mn zin hebben daar.
Ik schrok me alleen dood wat er op die site stond. Er stond dat leeftijd ongeveer lag tussen de 22 en 29, ik hoop dat hier niets van klopt:D |
|
|
| Robvef |
| Valt wel mee hoor. Ik was 20 toen ik daar was. Er zitten van alle leeftijden mensen daar. Dus daar hoef je je niet druk over te maken. |
|
|
| TranceFool |
| Ik vond het al zo raar, geloofde er niks van:) |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Wat is de URL van de site van Bumpers? |
|
|
| Dago "B" Duck |
Nee, moet er niet aan denken. Ben ooit eens in L' Estartit geweest. Hou niet van dat popi gedoe en ik vind het al helemaal belachelijk als je een tientje moet betalen voor een biertje, dat voor 2 kwartjes wordt ingekocht. Ben zelf een keer 11 weken naar Brazilie geweest en dan valt een vakantie naar een populaire strandplaats in Spanje al snel vies tegen.
Niet dat ik het afkeur dat jongelui daar lekker uit hun dak gaan hoor. Dus alvast heel veel plezier en ik hoor het nog wel. Doe geen dingen die ik ook niet zou doen! 8-) [....dat zijn er niet veel ;-)]
Mazzel |
|
|
| Remy D |
| Ik ben 1 keer naar Bumpers geweest en was er toen binnen een uur al weer pleitte omdat ik er geen ene flikker aan vondt!!! Maar toen draaide er geen bekende DJ maar het was wel druk toen. Ik vond Revolution echt de bruutste discotheek in Lloret. |
|
|
| Robvef |
Wij zijn helaas niet allemaal in staat om naar Brazilie af te reizen.
Maar die prijzen zijn in elk vakantieland flink hoog. Dat is gewoon, omdat de mensen toch wel bereid zijn om die prijs te betalen. Helaas, maar waar. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik ben 1 keer naar Bumpers geweest en was er toen binnen een uur al weer pleitte omdat ik er geen ene flikker aan vondt!!! Maar toen draaide er geen bekende DJ maar het was wel druk toen. Ik vond Revolution echt de bruutste discotheek in Lloret. |
OK, bedankt ik zal is ff gaan zoeken naar Revolution :) |
|
|
|
|