|
Weekender - Augusti
|
View this Thread in Original format
| Fokused |
Fokused & GK proudly presents WEEKENDER!
Weekly beats, booms and undergound sessions
Every Friday at Göta Källare, Folkungagatan 45, Stockholm
Friday the 1st of August - Fokused*
1. Danny Howells (GU 24-7, UK), Jörgen Andréasson
2. Alf Tumble, Stefan Wendin
Friday the 8th of August
1. Kasey Taylor (Vapour, AUS), Parham, Rouzbeh Delavari
2. Krazy Krizz
Friday the 15th of August
1. The Peled Brothers (Misc, Finland), Deep Nature, Raymond Baaklini
2. Dj Dust (Hundarna Från Söder)
Friday the 22nd of August
1. Jezper Söderlund (Airbase/Platipus), Andreas ROTOR, Christian Rusch
2. Fieldstick & Livingman
Friday the 29th of August
1. Parham & Putte Ponsbach (6 hours B2B set)
2. Dana Bergquist & Henrik Löwenhamn (Chill-Out set)
Öppettider: 21.00-03.00
Entré: 100 kr (120 kr - icke medlemmar)
Fri entré innan 22.30
* Special Nights, Special price: See seperate flyers or website
For mer info eller medlemskap: http://www.sthlm-weekender.com
(sidan kommer uppdateras snart)
  |
|
|
| Kraith |
| Bara den 22/8 som verkar tilltalande för mig. Är det några andra DJs på listan som *inte* kör house/prog? En hel del namn jag inte känner till... |
|
|
| mindshooter |
| fan att jag missar den 22:a....vore något..men då är man på väg till mysteryland ;) |
|
|
| staz |
ålder då?
den 22 e ju sasha @ münchenbryggeriet också. |
|
|
| Aendy |
| Oki... då dansar jag väl här den 22:a istället... |
|
|
| Virus |
| Fan jag missade Kasey Taylor. Var nån där när han spelade? |
|
|
| Dj_ExOn |
Jag var inte på Kasey men jag känner folk som va.
De sa att det var grymt! Han körde hur skön prog house som helst.
:cool: |
|
|
| Can |
| Kasey Taylor var riktigt grym :eyespop: trevlig va han också |
|
|
| Virus |
| Verdamt! Har hört ett par liveset av honom som är fantastiskt bra. |
|
|
| Gate 42 |
| Tänkte ta mig dit den 22:a. Har inte sett några av de Svenska "nykomlingarna", så det ska bli kul. |
|
|
|
|