|
Tmf en Mysteryland
|
View this Thread in Original format
| esoterist |
| Wie weet waneer de opnames van Mysteryland op TMF word uitgezonden? |
|
|
| ampburner |
| zaterdag 30 juni 21:00 - TMF the DJ's |
|
|
| Dj Lex |
| Ah das leuk. Moet ik ff kijken. thnx |
|
|
| esoterist |
Aha vanavond is het zo ver,mysteryland op tmf
FF kijken of ik nog in beeld kom!:cool:
Maar ja het is natuurlijk ff afwachten hoe ze de boel hebben gemonteerd. |
|
|
| Empathy |
| ze zullen wel alleen van de trance-tent uitzenden... |
|
|
| M5 |
zou ik echt jammer vinden ....
ik wil wel ff paar gabbers flink hard zien gaan!!..op brute muziek! |
|
|
| moogwai |
| Dat wordt dus opnemen... altijd leuk die beelden van feesten. En System F vs Armin - Exhale staat in de C.D. top 10.. en die clip wil ik ook weleens zien :) |
|
|
| Dj Lex |
| Ja die clip is best wel leuk vind ik zelf. Eindelijk is een aardige clip. Gewoon weer is met feestende mensen enzo. |
|
|
| TranceFool |
| IDD, coole clip |
|
|
| Henkie_henk |
| MYSTERYLAND is nu dus op the djs |
|
|
| TranceFool |
Ok mensen, ik denk dat velen van jullie dit wel weten, want veel hebben de set van hem ---> wat is het nummer wat MARCO V draaide na DJ Tomcraft - Prosac. Dit is dus het tweede nummer wat je hoorde op TMF. Dit nummers is echt bruut, het publiek ging ook helemaal uit zijn naad, moet niet moelijk zijn.
THANX! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ok mensen, ik denk dat velen van jullie dit wel weten, want veel hebben de set van hem ---> wat is het nummer wat MARCO V draaide na DJ Tomcraft - Prosac. Dit is dus het tweede nummer wat je hoorde op TMF. Dit nummers is echt bruut, het publiek ging ook helemaal uit zijn naad, moet niet moelijk zijn.
THANX! |
Katana - Fancy Fair :D |
|
|
|
|