return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
En Stor.....
View this Thread in Original format
dbl
....... KRAM till alla fran ayia napa...... imorgon kommer man hem..
ska bli skont men lite kommer man la sakna allt supande och festande varje dag ;)

hehe..... men vi ses imorgon hemma i sverige :)

hoppas ni inte saknat mig allt for mycket ;)
Kongo_kim
för lata för att lära dig knapp-kombon för å,ä,ö ;)

Ta det lugnt och missa inte planet och visa bilder när du kommer tillbaks
dbl
quote:
Originally posted by Kongo_kim
för lata för att lära dig knapp-kombon för å,ä,ö ;)

Ta det lugnt och missa inte planet och visa bilder när du kommer tillbaks


hehehehe.... har inte direkt bryt mig om att lära mig dem + att jag hade bara 10min på mig att surfa... inte tid för sånna grejer.


men nu e jag hemma iallafall :)
någon enstaka bild kommer la kanske upp sen ;)
Glorie
TACK för kramen,... den kommer väl till pass och kramar e alltid bra :)
mindshooter
Välkommen hem mannen :)
NooN
Mannen, myten, konceptet är tillbaks =)
JayBee
Welcome back my'lord.
dbl
quote:
Originally posted by NooN
Mannen, myten, konceptet är tillbaks =)


hehe.. jag vet... jag vet.. jag e bäst helt enkelt... ehm ;) :rolleyes:

men tack tack :)
känns himla skönt faktiskt... inte massa party, alkohol, brudar, 40 graders värme i skuggan, några pooler, det klara havet, den sköna sandstranden...... hmmmmm... lite saknar man det kanske... men utrycket "borta bra, men hemma bäst" stämmer fanimej :)
om man kommer hemifrån lite då och då ;)
NooN
Man uppskattar hemmet mer om man är borta ett par veckor.
chjo
Hörru!!

Du som vart i Ayia Napa ett par veckor nu kan ju tipsa om några sjyssta ställen. Var så längesen jag var där nu.. Men åker dit på Fredag igen.

Lite surt föresten, valde mellan Ayia Napa och Ibiza, Ibiza föll på priset pga att det är en del studenter som skall me. Missar jag PvD och Nu NRG på Cream bara för de :mad:

Men har du några bra ställen med sjysst musik, vore jag tacksam för tips!!

dbl
quote:
Originally posted by chjo
Hörru!!

Du som vart i Ayia Napa ett par veckor nu kan ju tipsa om några sjyssta ställen. Var så längesen jag var där nu.. Men åker dit på Fredag igen.

Lite surt föresten, valde mellan Ayia Napa och Ibiza, Ibiza föll på priset pga att det är en del studenter som skall me. Missar jag PvD och Nu NRG på Cream bara för de :mad:

Men har du några bra ställen med sjysst musik, vore jag tacksam för tips!!


några sjyssta ställen... jadu.... grabbarna grus e ju hel bäst :)
e ju inte direkt någon trance där... några b-trance låtar lite då och då, men riktigt ös e det allt.. massa snygga brudar också.
e dock bara ett förfest ställe... stänger av musiken kl1 och sen klubben kl3.
jag o polarn hoppade runt där och strulade med typ varenda brud där första dan.... sen typ näst sista dan va det en norsk rätt snygg brud som började taffsa på mig :D
rätt trevligt :)

sen finns det ju en del andra ställen också... såg dock ett ställe som skulle köra någon gatecrasher grej nån gång nu och som enligt deras schema kör typ trance 2-3 ggr i veckan.... men vettifan om dem hade öppnat ännu... såg inget folk där iallafall, men kollade inte direkt där borta.

men annars vet jag inte direkt... checka in http://www.ayianapa.nu
chjo
quote:
Originally posted by dbl
några sjyssta ställen... jadu.... grabbarna grus e ju hel bäst :)
e ju inte direkt någon trance där... några b-trance låtar lite då och då, men riktigt ös e det allt.. massa snygga brudar också.
e dock bara ett förfest ställe... stänger av musiken kl1 och sen klubben kl3.
jag o polarn hoppade runt där och strulade med typ varenda brud där första dan.... sen typ näst sista dan va det en norsk rätt snygg brud som började taffsa på mig :D
rätt trevligt :)

sen finns det ju en del andra ställen också... såg dock ett ställe som skulle köra någon gatecrasher grej nån gång nu och som enligt deras schema kör typ trance 2-3 ggr i veckan.... men vettifan om dem hade öppnat ännu... såg inget folk där iallafall, men kollade inte direkt där borta.

men annars vet jag inte direkt... checka in http://www.ayianapa.nu


Sjysst, tackar.
Ska kolla webben efter lite ställen. Jag får nog passa mig för strulandet dock, min blivamde fru är med på resan... :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement