|
Ben genaaid 18+ (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
check deze sportheld
 |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
check deze sportheld
|
he he, die is lache... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
 |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
|
OF.. je gaat naar die post van mij in de humor section.. dat kan natuurlijk ook he.. heb je er nog veel meer (thankz 2 m5 ;-)
enneh je paddo ruled petrus.. je nieuwe sig is ook stukke beter!
en dat sport plaatje is ook lache :) Dikke photoshop skills :)
speciaal voor petrus :) Waarom sporten zo gezond is:
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=11439 |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
OF.. je gaat naar die post van mij in de humor section.. dat kan natuurlijk ook he.. heb je er nog veel meer (thankz 2 m5 ;-)
enneh je paddo ruled petrus.. je nieuwe sig is ook stukke beter!
en dat sport plaatje is ook lache :) Dikke photoshop skills :)
speciaal voor petrus :) Waarom sporten zo gezond is:
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=11439 |
Ja, die Paddo is goed he...Die blijft ook wel ff...Met men sig ben ik 2 minuten bezig geweest. Gewoon met Paint gedaan hehe... Zal binnenkort proberen net zo'n meesterwerk af te leveren als jij,wanneer ik meer tijd heb en een goede prog... |
|
|
| New Wave |
| Meisjes van 16 kenne ook lekker zijn :D |
|
|
| New Wave |
donders, had de laatste paar messages niet gezien ......
Relaxede plaatjes! |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by New Wave
hey bellie, ik heb vandaag je techno set gekregen, hij is echt heel bruut!!!!!!!!!
heb je der nog meer? |
Hey dank je wel man...;)Ik hoorde het gisteren van M5 ja dat je hem wel lekker vond.En ik zie nu pas dat je in deze thread had gereageerd.Heb je die mix van 15-04-01 al gehoord??die is n.l. ook techno..
GREETZ!! |
|
|
| New Wave |
ejh bellie, ja die set is wel relaxed ja :D
Nee die andere set heb ik nog niet gehad, woar ken ik hem krijgen? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
hehe ja BLIK je bent weer de enige die loopt te klagen. Iedereen vind het uhhhhh.... tja |
**kijkt naar het smiletje en zit zich af te vragen waarover de moderators het met elkaar oneens zijn, kan niks bedenken** |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by New Wave
ejh bellie, ja die set is wel relaxed ja :D
Nee die andere set heb ik nog niet gehad, woar ken ik hem krijgen? |
Nou je KON hem krijgen bij de AMATEUR DJ SECTION.maar volgens mij is de pub waar ik hem had neergezet (sneaky byw) opgeheven.Ik krijg elke keer connection refused.echt balen man..ik kan hem je wel sturen.M5 heeft hem ook.en andere mensen ook wel.Weet jij (of iemand anders) nog een pub waar ik hem kan uppen...
GREETZ!! |
|
|
| New Wave |
Ejh Bellie, ik heb een locker maar dan moet je hem gaan cutten, kweet niet of je daar zin in hebt.
Ik vraag het morgen wel aan M5 of hij hem door ICQ wil sturen.
Ik ben benieuwd, waar draai je zelf trouwens altijd? |
|
|
|
|