return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
OT: typ jätteAJ?
View this Thread in Original format
Smekbar
Stötande material: Känsliga läsare klickar ej! :D

http://www.bme.freeq.com/pierce/04-...piercedpobz.jpg

ajajajaj.. det där lär inte va skönast i hela världen... :)
reveal
något för tråden "dagens mognaste tatuering" eller vad den nu hette

hur som helst: japp, fy fan va jätteaj, är det NÅGON som tycker att det där är snyggt? lönt att göra en sån grej liksom :rolleyes:

fast du själv har ju nåt liknande ;) kanske inte riktigt iofs :p
Smekbar
hehe jag har _en_ piercing i ögonbrynet.. det e fan i mig nog där... :) det där e ju bara jätteknas.. :)
NooN
Hur kan man vilja se ut så där?
Dj_ExOn
Jag tror inte det gör så satans ont. De kanylerna är ju sylvassa så de penetrerar huden som en kniv i varmt smör.

Skulle aldrig vilja göra det dock. :nervous:
chjo
Fy för tusan.. sjukt :conf: :conf:
dbl
sånna har jag också :D :p :crazy:

nä.... inga piercingar för min del.. usch
Smekbar
quote:
Originally posted by Dj_ExOn
Jag tror inte det gör så satans ont. De kanylerna är ju sylvassa så de penetrerar huden som en kniv i varmt smör.

Skulle aldrig vilja göra det dock. :nervous:


uhm.. jag hade en sån genom ögonbrynet o tyckte det gjorde rätt så jävla ont... :) iofs gjorde det inte ont länge, men precis när man kör dem igenom så känns det _mycke_ ;)
Kongo_kim
Dom ser ju inte så vassa ut
P4z!
det där är nog "träningsstavar"

reveal
VARFÖR??? :nervous:
http://www.bme.freeq.com/pierce/11-.../high/uvula.jpg
dj_hysterix
fan va äckligt !!!!! :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement