|
OT: typ jätteAJ?
|
View this Thread in Original format
| reveal |
något för tråden "dagens mognaste tatuering" eller vad den nu hette
hur som helst: japp, fy fan va jätteaj, är det NÅGON som tycker att det där är snyggt? lönt att göra en sån grej liksom :rolleyes:
fast du själv har ju nåt liknande ;) kanske inte riktigt iofs :p |
|
|
| Smekbar |
| hehe jag har _en_ piercing i ögonbrynet.. det e fan i mig nog där... :) det där e ju bara jätteknas.. :) |
|
|
| NooN |
| Hur kan man vilja se ut så där? |
|
|
| Dj_ExOn |
Jag tror inte det gör så satans ont. De kanylerna är ju sylvassa så de penetrerar huden som en kniv i varmt smör.
Skulle aldrig vilja göra det dock. :nervous: |
|
|
| chjo |
| Fy för tusan.. sjukt :conf: :conf: |
|
|
| dbl |
sånna har jag också :D :p :crazy:
nä.... inga piercingar för min del.. usch |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
Jag tror inte det gör så satans ont. De kanylerna är ju sylvassa så de penetrerar huden som en kniv i varmt smör.
Skulle aldrig vilja göra det dock. :nervous: |
uhm.. jag hade en sån genom ögonbrynet o tyckte det gjorde rätt så jävla ont... :) iofs gjorde det inte ont länge, men precis när man kör dem igenom så känns det _mycke_ ;) |
|
|
| Kongo_kim |
| Dom ser ju inte så vassa ut |
|
|
| P4z! |
| det där är nog "träningsstavar" |
|
|
| dj_hysterix |
| fan va äckligt !!!!! :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
|
|