return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
useless?
View this Thread in Original format
Dj Lex
Hehe als jullie me dan de domste poster noemen, dan ga ik dat waar maken ook. Leuk hoor zijn jullie. LOL. Nou het is rustig op het forum op dit moment en de volgende die komt schrikt, want ik heb met deze thread de hele pagina volgezet. LOL
Mzzls
moogwai
quote:
Originally posted by Dj Lex
Hehe als jullie me dan de domste poster noemen, dan ga ik dat waar maken ook. Leuk hoor zijn jullie. LOL. Nou het is rustig op het forum op dit moment en de volgende die komt schrikt, want ik heb met deze thread de hele pagina volgezet. LOL
Mzzls


ja zag ik net.. lastest post Lex 25x LOL :D

Maar ja ik heb ook zin om ff dom te posten.. Vandaag godverdomme al om 6.00 opgestaan omdat ik een hertentamen had.. zitten we in het lokaal is er geen tentamen aanwezig :( :mad:
Dj Lex
quote:
Originally posted by moogwai


ja zag ik net.. lastest post Lex 25x LOL :D

Maar ja ik heb ook zin om ff dom te posten.. Vandaag godverdomme al om 6.00 opgestaan omdat ik een hertentamen had.. zitten we in het lokaal is er geen tentamen aanwezig :( :mad:


Ja ach je bent niet de enige die weinig geslapen heeft. Kwam 1 uur van de tennisbaan en moest er om half 8 weer uit om een praktische opdracht over te doen
Robvef
Zat net even te kijken. Werd even helemaal gek ja. Alleen maar DJ Lex. Je maakt je naam echt waar.
M5
quote:
Originally posted by Robvef
Zat net even te kijken. Werd even helemaal gek ja. Alleen maar DJ Lex. Je maakt je naam echt waar.


inderdaad ja ...heb je niets beters te doen? ;)
Miss Proximus
Alsjeblieft Lex..ga ergens anders posten wil je? Zoals in de Chill Out..gewoon elke minuut een nieuwe post..damn..how sad
Remy D
Wat gaat er wel niet allemaal rond in dat brein van je!! Ghehehe op alles vind je een antwoord. ;)


Maar ik ga nu ff de GBA halen :D:D:D:D:D:D en dan ff lekker Tony eropdoen :D! Hij is al een paar dagen te koop maar ik doe officieel. Dus de 22e. :)

Laterzzzzz
MetzZ_!!
Lex is grappig!! Ik lach me dood om die nutteloze posts die ik net las op ELKE:eek: thread op deze pagina... en de volgende:D :D :D
M5
quote:
Originally posted by MetzZ_!!
Lex is grappig!! Ik lach me dood om die nutteloze posts die ik net las op ELKE:eek: thread op deze pagina... en de volgende:D :D :D


lol...heeft die ze nog alle 25 zitten checken ..
-=WVG=-
hehe Metz is een ware Lex-fanaat :)

Glaniskanis
quote:
Originally posted by MetzZ_!!
Lex is grappig!! Ik lach me dood om die nutteloze posts die ik net las op ELKE:eek: thread op deze pagina... en de volgende:D :D :D


Hey MetzZ_!! kun je mij ook ff dat proggie sturen waarmee je weet dat Lex weer een nieuwe post heeft gemaakt, dan word ik ook lekker een Lex-Groupie net als jij :D:D
Lex die weer altijd wel een loze reply te verzinnen

Dit vind ik toch wel de beste hoor

quote:
Originally posted by Dj Lex
Nope. Misschien doet ie het niet meer ofzo.


Dit is uit die thread van Blighty waarin ie vraagt of mensen zin hebben van zijn FTP te downen.
Die thread is gemaakt op 26 mei en op 26mei is die FTP (denk ik) ook uitgezet. Maar ja op 20 juni post Lex weer ff een post dattie het niet doet daarna post Rellivisit (ook op 20 juni) hetzelfde en nu hahaaaaa om je te bescheuren post Lex nog maar ff een keertje dattie het niet meer doet
Nou als dat niet lollig/onzinnig is dan weet ik het ook niet meer (en ja ik ben Hoogleraar in de Lexieologie)


Greetz,
Glaniskanis
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Glaniskanis
(en ja ik ben Hoogleraar in de Lexieologie)

LOL :p
Ja, die kerel is een interessant verschijnsel...Daar zou ik absoluut wel een paar jaartjes studie aan willen spenderen :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement