return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Dj Tiesto - Traffic
View this Thread in Original format
hustler
Ja topicen säger sitt, är det bra? När släpps den?
Säg gärna erat om vad ni tror alternativt förväntar er.
ShyTrance
jag tycker den är bra =)
den släpps den 22 september
där kan du lyssna-->http://www.nebula.uk.com/listen/tiesto_traffic.html
Kongo_kim
Har inte lyssnat på den så mycket.
Den är säkert överskattad
NooN
Har aldrig gillat Tiësto...Så jag förväntar mig inte mycket.
zamson
Rätt så mörk låt för att vara Tiësto. Jag tycker den e skön.. bra build-up och sköna småljud här o där. Spelas flitigt av bla Marco V!
dj_hysterix
den e skitbra! :D
Powell
tycker den är totalt klockren, ska spelas med riktig bra ljud though ! :)
lonne
Mkt skön låt imo ! Tijs har legat lågt ett bra tag, men denna låt
funkar utmärkt.
AnD
Den är bra. Men inte för att vara Tiesto :rolleyes:
DJ_Laszlo
Inget stort fan av Tiësto men denna äger! Lite i samma stuk som Flight 643...Rös av välbehag när han körde de på Dance Valley...ujuj..Det var mäktig känsla!

-=Kotten=-
Den värsta skräplåten jag hört på länge....kan inte bli mycket värre....
hustler
Någon som vill uppa på Steves FTP kanske rent utav?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement