|
Dj Tiesto - Traffic
|
View this Thread in Original format
| hustler |
Ja topicen säger sitt, är det bra? När släpps den?
Säg gärna erat om vad ni tror alternativt förväntar er. |
|
|
| Kongo_kim |
Har inte lyssnat på den så mycket.
Den är säkert överskattad |
|
|
| NooN |
| Har aldrig gillat Tiësto...Så jag förväntar mig inte mycket. |
|
|
| zamson |
| Rätt så mörk låt för att vara Tiësto. Jag tycker den e skön.. bra build-up och sköna småljud här o där. Spelas flitigt av bla Marco V! |
|
|
| dj_hysterix |
| den e skitbra! :D |
|
|
| Powell |
| tycker den är totalt klockren, ska spelas med riktig bra ljud though ! :) |
|
|
| lonne |
Mkt skön låt imo ! Tijs har legat lågt ett bra tag, men denna låt
funkar utmärkt. |
|
|
| AnD |
| Den är bra. Men inte för att vara Tiesto :rolleyes: |
|
|
| DJ_Laszlo |
| Inget stort fan av Tiësto men denna äger! Lite i samma stuk som Flight 643...Rös av välbehag när han körde de på Dance Valley...ujuj..Det var mäktig känsla! |
|
|
| -=Kotten=- |
| Den värsta skräplåten jag hört på länge....kan inte bli mycket värre.... |
|
|
| hustler |
| Någon som vill uppa på Steves FTP kanske rent utav? |
|
|
|
|