return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Oddset
View this Thread in Original format
Kongo_kim
NÅgon som brukar lira på oddset
Jag är rätt såld på det och splear ofta.
Tanken med detta thread är att vi som spelar kan lägga lite tips här.
Just nu har jag en kupong .
100 kr satsat 7.33 i odds

Alliansi - Haka 2 (rätt)
Bayern - Frankfurt 1 (rätt)
Elfsborg - Djurgården 2 (rätt)
Rosenborg - Brann 1 (idag)
Göteborg - Öster 1 (imorgon)

ser rätt hyfsat ut. Jag tycker jag har 85% chans till vinst.
Hade en bomben som var väldigt nära att gå in.
Kongo_kim
Morgondagens matcher
nummer/lag/tips/kommentar

76 Odd Grenland - Stabaek ? jag vet inget om norsk fotboll
77 Göteborg - Öster 1 [1,40] Öster ligger sist nuff said
78 Landskrona . Malmö 2 [1.90] taskig form för MFF men det vänder nu i skånederbyt
79 Örebro - Halmstad X [2.70] Sveriges tråkigaste lag ÖSK mot Sypniewski 1-1
80 AIK - Hammarby 1 [2,40] Råsunda spöket

sammalagt 17,24 på allsvenska matcherna

Hypotes A´la Spelbolaget TV4

AIK - Hammarby 1

Råsundaspöket
Markstedt borta
Råsundaspöket
Kongo_kim
intressant Rosenborg ligger under 0-2
:mad: :whip: :whip: :whip: :whip: :mad: :mad: :whip:
Aendy
Jag är ledsen Kongo men... som du kanske märker är du den enda som skriver och visar intresse av denna tråd... det kan vara så att du hittade ett ämne som folk kanske inte engagerar sig jättemycket i så mitt förslag är att om du vill diskutera vadslagning och fotboll finns det jättemånga bra forum att göra detta i. Ibland gör man en tråd som dör direkt men försök inte hålla igång den själv om ingen annan gör det. No offence!
Kongo_kim
mjo du har rätt
hustler
Jag håller delvis med. Jag spelar inte speciellt mycket men är mycket fotbolls intresserad. Främst av kungliga Djurgården då men och av fotboll i allmänhet också. Skulle vi diskutera DIF skulle det vara annorlunda. Kan tänka mig att vi har en hord av galgar och bajen-svin här på forumet ;) Bra försök Kimpa!

Nu tar vi juggarna!
Kongo_kim
quote:
Originally posted by hustler

Nu tar vi juggarna!


Absolut.
Bara Andreas Johansson håller sig borta från bollen så.

Men Newcastle :nervous:
Virus
quote:
Originally posted by Kongo_kim

Bara Andreas Johansson håller sig borta från bollen så.


Va? Han är en av våra bästa spelare, även om han kan vara lite svag i avslutningarna så är han otroligt bra när han kommer rättvänd med bollen. Jag tyckte han var grym i Partizan-matchen.
Kongo_kim
quote:
Originally posted by Virus
Va? Han är en av våra bästa spelare, även om han kan vara lite svag i avslutningarna så är han otroligt bra när han kommer rättvänd med bollen. Jag tyckte han var grym i Partizan-matchen.


Jag gillar honom inte.
Visst han gör mål då och då men fan vad han slarvar mycket.
Jag kan fortfarande inte glömma hans miss hemma mot Elfsborg förra säsongen när hann står en halvmeter från mållinjen och nickar i stolpen :whip:
hustler
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Jag kan fortfarande inte glömma hans miss hemma mot Elfsborg förra säsongen när hann står en halvmeter från mållinjen och nickar i stolpen :whip:


Det kan hända den bästa. Adde är stabil och levererar. Inte ofta kanske men han är pålitlig och en av dem bästa Djurgården har. Därmed basta.

Kongo_kim
quote:
Originally posted by hustler
Det kan hända den bästa. Adde är stabil och levererar. Inte ofta kanske men han är pålitlig och en av dem bästa Djurgården har. Därmed basta.


Inte Geert Den Ouden:p

Andreas Johansson är överskattad men visst Hat-Trick borta mot Enköping på 30 min Bra Jobbat. Sen Dess ingenting
DJ_Laszlo
Yuck...Svenska Spel suger elefantballe...

Jag håller mig till Expekt, fast för tillfället är det ganska lugnt på spelfronten...Speldjävulen sätter i på allvar när NHL och Premier League drar igång...*längtaaaaaar*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement