|
Najs Om Räjv
|
View this Thread in Original format
| dj_hysterix |
ÄÄÄNTLIGEN skriver media om positiva saker på rejvfester:D :
WIIII:D |
|
|
| NooN |
| Fan, vad skönt. Kanske man slipper höra morsans tjat :p |
|
|
| Connector |
| Härligt att se den här artikeln. Skönt att det finns någon vettig tidning :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by NooN
Fan, vad skönt. Kanske man slipper höra morsans tjat :p |
Hjälper inte mot min morsas tjat om att hon vill hänga med till ett "rejv", lär bara göra henne ännu mer sugen! |
|
|
| reveal |
| riktigt trevlig artikel, mer sånt! :) |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by Aendy
Hjälper inte mot min morsas tjat om att hon vill hänga med till ett "rejv", lär bara göra henne ännu mer sugen! |
Skön morsa du har =) |
|
|
| staz |
vikken artikel?
edit: hittade länken ;) |
|
|
| JayBee |
| fast jag vet inte riktigt om jag håller med om att dansa på morgonen. jag föredrar när det är mörkt så att alla coola lysande grejer och effekter syns bättre. |
|
|
| dbl |
| fan va ballt.... var banne med på tiden detta :) |
|
|
| mjz |
| bara att gratulera NT till en bra artikel... |
|
|
| Vizay |
väldigt fint skriven artikel tycker jag...beskrev verkligen dom goda och rätta sidorna bra :)
gillade att dom förde fram att man vill ha bort drogstämpeln numera också...ett stort plus :) |
|
|
|
|