return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
bilder från island... ;)
View this Thread in Original format
Smekbar
Tog lite bilder på naturen och staden (men mest på havet och solnedgången) idag eftersom jag åker hem om åtta dagar... Bilderna är tagna på Blönduós som är en liten stad/by (ca 1000 invånare, räknas som stad på island) på norra island. Jag är väldigt nöjd med bilderna, hoppas ni tycker de är fina också... :) (tagna med en Kodak EasyShare CX4230 digital kamera)

här finns fotoalbumet
JayBee
jag tycker om bilden på svampen, det är något lurt med den.
Treo
Mycket vackert. ja, utom kanske sophögen då..
dbl
hehehe... trevlig svamp du hittade :p
fiiiin fina bilder :)
dj_hysterix
najsa bilder ;)
mjz
finfin halvrostig silo det där, men svampen var ju klart intressant med, typisk småfläckig kondylomskivling...
NooN
Snygga bilder!
Du borde satsa på att bli sophögsfotograf :p
reveal
jag kommer att tänka på två saker :)
1) det verkar vara väldigt fint på island
2) det vetkar inte finnas någonting på island
:p
Smekbar
tack allihopa.. :) ska ut o fota mer ikväll... :)

angående sophögsfotona... tog dem för att visa hur islänningarna, som har väldigt fin natur, behandlar naturen... de bryr sig överhuvudtaget inte om den, de dumpar allt på samma ställe mitt ute i finfina naturen... återvinning verkar inte existera här, iaf inte på landsbygden. tror dock inte att det gör det i reykjavik heller.. :/ tråkigt tycker jag... tycker de borde börja att ta hand om naturen innan den är förstörd, istället för att behöva lära sig läxan efteråt som det så ofta blir.. :/

angående svampen... :D är relativt säker på att det är en magisk svamp, kan dock ha fel. Vet dock att sådanna växer här ;) första gången jag stöter på en sådan i naturen...
NooN
Naturen kommer slå tillbaks mot dem...

DJ_Laszlo
Väldigt najsigt, yes sir indeed...

Jag hade inte gråtit över bilderna i 1600x1200 format...*blink*
Smekbar
hehe ska väl kanske kunna ordnas laszlo... enda problemet e väl utrymme... har bara 10meg konto :/

kommer förresten nog upp nya bilder ikväll.. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement