return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal

Blank & Jones - A hoax!
View this Thread in Original format
alec
I emailed Blank & Jones about an interview, this is their response

From: "Thorsten @ Blank & Jones"
To:
Subject: Re: Blank & Jones Kontaktformular
Date: Wed, 6 Aug 2003 10:40:17 -0700
Attachments
Name Type Save View
Message text/plain Save
Hi Alec,
we heard about the rumor that Blank & Jones were booked for an event in September in Montreal.
The truth is that Blank & Jones don't know anything about that, so therewill be defenatly no gig with Blank & Jones in September in Montreal.
Sorry but B&J were never booked for the event. Maybe you can also spreadthe news a bit that the people know that B&J will be not there!?
Thanks and Greetings

Thorsten
discojoe
where the hell did this rumour come from?
alec
Those guys that put on raves such as evolution etc, posted it here!
DJ Charlie
(...) the reason why I don't go to those raves.
Windex_
for those who speak French...
quote:
Je viens de passer une heure au telephone et j'ai bien peur de vous décevoir, il y a eu un tres gros probleme de communication entre montreal et l'allemagne!! leur compagnie de disque ont decidé de ne pas les faire sortir du pays avant decembre!!!! meme avec contrat a l'appui la seule chose que je peut recolter c'est de l'argent pour le non respect des engagement!!!

Mais sachez que Blank&Jones ne seront pas la a waterworld comme on avait si bien souhaité, il seront la en decembre dans le cadre de mon prochain evenement!!!
je vais les remplacer par un dj tres populaire qui en fera autant des heureux!!!! pour le reste je suis vraiment desolé je ne peut rien y faire apart vous avertir quecetait bien vrai quil ne venait pas a la place de continuer a dire que c vrai et quil ne sont pas la le jour de l'avenement!!!! je pourrait en ecrire long mais la je n'ai pas vraiment le temps!!!!

Mais...cependant WATERWORLD aura toujour lieu la meme date avec un autre head liner que blank & jones

Je suis vraiment desolé pour tout ceux qui avait souhaité les voir en septembre mais ca sera seulement en decembre qu'il vont venir!!!

december?? yeah right! :stongue:
sohaness
doesnt this happen like every year??

steve.
dEsidEL
quote:
Originally posted by sohaness
doesnt this happen like every year??

steve.

yeah i remember this happenin in 2001 didn't it ? wtf ?
detective you
correct me if I'm wrong but they were supposed to be @ Utopia 3, cétait en juin 2001. sont jamais venus...
esti de fausse pub
alec
That would be correct. And what windex quoted, I don't even believe, because Blank & Jones knew nothing about this. How can you advertise something before the managers know about it? umm, yes I'd like to make an event with Paul Oakenfold, Tiesto, Sasha, PVD and Ferry, all in the same night, I'm not gonna ask them all until later, but I'm sure they'll come around. The business doesn't work like this. They will come if it fits into their schedule (ie, if they're gonna be around N.A. around that time, which Blank & Jones haven't ever been! This was all sort of convoluted, but I'm sure it makes sense!
USMC_Greg
Next time those "promoters" post like this, I say we flame them until the give us proof that we are getting BJs

alec
You'd love a BJ wouldn't you, unfortunately the chances are mighty good that it would be a guy!
mastercongo
lol! we want some BJs but not from guys
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement