return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Achtung: X-Qlusive Deutschland 1-11-2003 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Optimus
quote:
Originally posted by basvh
De 1e paar qlubtempo feesten waren UKHH georienteerd. Vanaf de 3e werd het HS

Mwaaahhh, toen was het meer een combi van hardhouse en UK hardhouse. Daarna ging het idd de hardstyle kant op. Qlimax was eerst ook gewoon een "hard" feest (met bijv. Picotto die een technoset weggaf)en niet een hardstylefeest.
basvh
quote:
Originally posted by arj1o1
waarschijnlijk omdat eerst bij de uk hh meer geld te verdienen wa$ en daarna bij de hardstyle omdat de uk hh een beetje uit$tierf

Klopt

EDIT:

Voor wat uk hh anno 2003 moet je eens azure-sunset downen. Erg lekker met volgens mij een cassius sample
Remy D
quote:
Originally posted by Shabbaman
Toen ik voor het eerst van het xqlusive concept hoorde, dacht ik ook dat een xqlusive UK wel snel op het programma zou staan. xqlusive, leuke buitenlandse dj's, met naast de bekende ook de wat minder bekende dj's. Daarom vind ik het ook een beetje raar dat ze na italië een x-qlusive holland organiseerden. Een gemiste kans...

Whahaha een gemiste kans!!! Weet niet of je er was maar Exqlusive Holland behoort voor mij tot 1 van de betere feesten van het jaar. Allemaal nederlands DJ's die gingen battelen, en dan niet b2b maar met 4 draaitafels en ze stonden tegen over elkaar en in het midden van de HMH. Dit soort dingen zie je niet vaak en niemand had zoiets verwacht. Tevens was er na Exqlusive Dana een poll op de site van Q-dance waar je kon kiezen wat de volgende Exqlusive moest worden. Je kon toen kiezen tussen Holland, Germany en The UK. Dus er zal zeker ook een Exqlusive UK komen na de Germany waarschijnlijk. Dus die UDC Q-Dance praatjes van Optimus kloppen niet. Want als UK het hoogst uit de poll had gekomen dan had die er namelijk al geweest. Maar UK was minste intresse na zodoende ze nu eerst Germany doen.
arj1o1
quote:
Klopt

EDIT:

Voor wat uk hh anno 2003 moet je eens azure-sunset downen. Erg lekker met volgens mij een cassius sample

off topic: cassius - the sound of violence
Biohazard
Das dus echt been bout nummer IMO

Ik ben een beetje van me Prog/trance geloof af gevallen en heb in de UK die nieuwe Extreme Euphoria CD van Lisa Lashes gekocht, best wel vette muziek hoor :cool:

Is het trouwens niet zo dat die UK hardhouse DJs ook wel eens Hardstyle draaien, zo will Eddie Halliwel en Tom harding wel eens wat hardstyle draaien naast hun UK hard house? Ik kan me trouwens uit een grijs verleden herinneren dat Dana ook wat UK Hardhouse heeft gedraaid, ik heb nog sets van haar 'oude' pre 2002 stijl.

Wat voor muziek draait JP trouwens?
Remy D
quote:
Originally posted by Biohazard

Ik ben een beetje van me Prog/trance geloof af gevallen en heb in de UK die nieuwe Extreme Euphoria CD van Lisa Lashes gekocht, best wel vette muziek hoor :cool:

Is het trouwens niet zo dat die UK hardhouse DJs ook wel eens Hardstyle draaien, zo will Eddie Halliwel en Tom harding wel eens wat hardstyle draaien naast hun UK hard house? Ik kan me trouwens uit een grijs verleden herinneren dat Dana ook wat UK Hardhouse heeft gedraaid, ik heb nog sets van haar 'oude' pre 2002 stijl.

Heel veel UK hardhouse dj's draaien Hardstyle. Jp draait volop Scot project derb etc. Platen die veel hardstyle dj's al een tijd terug draaide.
Optimus
quote:
Originally posted by Biohazard

Wát? Jij was toch zo'n progressive freak? Hoe kan je van progressive naar cheasy UK zijn overgestapt?:tongue2

Eddie Halliwell draait alles. In zijn Essential Mix van 04/05/03 begint hij met techno en eindigt gewoon met UK hardhouse. Zo zaten er nummers als Pontape, Street Carnival, Murder was the Bass erin, maar ook de Andy Farley remix van What Ya Got 4 Me en Fixation in. Op ML 2002 hebben Theesaus en ik hem nog gezien in de Serious tent van Judge Jules, daar draaide hij samen met Anne Savage hele lekkere UKHH met nummers Cafe Del Mar in zijn set.

Dana heb ik in 2001 nog gehoord op Evolution in Utrecht. Toen draaide ze tussen namen als Clive King, JP, Dave Randall. Toen had je eigenlijk alleen de term hardhouse en niet specifiek, hardtrance/UK hardhouse/hardstyle. Ze draaide toen een lekkere set neer, wat ik me kan herinneren is dat ze oa DJ Scot Project - Future is Now draaide. Toen was het allemaal nog "gewoon" hardhouse.

JP heb ik al een tijd niet meer gehoord, maar hij draait eigenlijk ook wel van alles. Hij heeft (geloof ik) nooit échte UK HH gedraaid, het was meer Hardhouse/hardtrance (leuk he, al dat hokjesdenken:p), maar nu gooit hij ook gewoon wat techno en hardstyle in zijn set.
basvh
quote:
Originally posted by Optimus
JP heb ik al een tijd niet meer gehoord, maar hij draait eigenlijk ook wel van alles. Hij heeft (geloof ik) nooit échte UK HH gedraaid, het was meer Hardhouse/hardtrance (leuk he, al dat hokjesdenken:p), maar nu gooit hij ook gewoon wat techno en hardstyle in zijn set.

Jp is laatste tijd op de grote evenement (afgelopen DV weet ik het niet) gewoon vette lompe hardstyl, wel subliem gemixt en lekker afgewisselt met niet teveel breaks. Zodat het nog leuk blijft!!Check zijn live-cd op impulz
Maar in de melkweg wil JP a la carl cox nog weleens met 3 draaitafels tegelijk draaien en dan vette techno en dan opbouwend naar uk hh (ook vaak met 3 draaitafels) zodat tom h het karwei kan afmaken.

quote:

ik vind hem relekst, zit gewoon lekkere vaart in.

quote:
Ik ben een beetje van me Prog/trance geloof af gevallen en heb in de UK die nieuwe Extreme Euphoria CD van Lisa Lashes gekocht, best wel vette muziek hoor

Die is dus vet duur in nederland, heb wel de ouwe op mp3. Ennuh welcome to the UK HH clan.

Oh ja: er worden op dit moment veel oude tony de vit platen geremixt en BK heeft kei grote nieuwe ep uit. Maar dat zullen jullie alvast wel weten, aangezien ik pas net adsl heb en de wereld van het leechen begin te ontdekken
Optimus
Die Azur ben ik aan t downen, maar gaat echt traag:confused: Ik vind Damaged 02 echt superlekker:D
Biohazard
quote:
Oh ja: er worden op dit moment veel oude tony de vit platen geremixt en BK heeft kei grote nieuwe ep uit. Maar dat zullen jullie alvast wel weten, aangezien ik pas net adsl heb en de wereld van het leechen begin te ontdekken

Je bedoelt, Tony De Vit - Give Me a reason (Andy Farley Mix). Ik zag ook nog een nieuwe CD van hem liggen bij HMV London

total woot
T is natuurlijk jammer dat er nog geen X-qlusive UK is geweest, maar t is nog veel erger dat er nog geen X-Qlusive Germany is geweest (oke ik weet t, die komt er nu dus eindelijk aan), en als ik eerlijk ben lijkt me dat een stuk leuker dan n UK-feestje (omdat t niet echt veel voorkomt dat duitse DJ's hier de boel op stelten komen zetten, wat ik van de engelsen niet kan zeggen).

Waarom? omdat imo duitsland echt n totaal andere sfeer met zich meebrengt, It's like nothing you've seen before, ben benieuwd of ze dat voor elkaar weten te krijgen.
DJSmiley
Klinkt goed, ben benieuwd wie er komen draaien.

Duitsland heeft zeker wel goeie hardstyle DJ's:

Kai Tracid
Melanie di Tria (Tracid Traxx)
Warmduscher (Tracid Traxx)
DJ Dean (Tunnel Trance Force)

Zo zijn er nog wel meer, maar dat zijn de belangrijkste imho....

Ik ben vorig jaar bij Kai Tracid geweest in Index, en die beukt prima !

Verder was Earthquake Hardbass edition echt masterlijk, was in Juni, in Index, duitsland. oa Melani di Tria en the Prophet
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement