7 September Respect Festival, Breda (Tiesto, Cor Fijneman, Montana)
|
View this Thread in Original format
DJ D-Man |
Nadat eerder dit jaar een gratis festival in Breda niet door ging wegens het afzeggen van Tiesto, komt er nu alsnog een festival op de parkeerplaats bij het NAC stadion! Het Respect Festival wordt voor de derde keer gehouden, maar dit jaar voor het eerst met een echte top line-up:
Techno & Trance:
Tiesto, Montana, Cor Fijneman, Dazzle, Le Blanc, Da Huge, Mark Green.
House:
Funkerman, Rogier, Pete Leeman, Daniel West, Scott B, Danza, Bass'em, Robert Mensen, Gordon Howard.
Een kleine selectie uit onze grote groep lokale Bredase helden dus:D
Kaarten zijn in de voorverkoop verkrijgbaar voor 30 euro. Voorverkoopadressen en meer info op www.respectfestival.nl |
|
|
Menno |
Line-up ziet er wel lekker uit. Ben 2 jaar geleden geweest en toen was het een leuk feestje.
Weet nog niet of ik ga want ik ga de dag ervoor naar Antwerp is Burning Outdoor. |
|
|
eieregooie |
Wilde al bijna gelijk tegen iedereen zeggen dat ze vrij moesten houden... tot ik de prijs zag... Denk niet dat ik dit 30 Euri waard vind... |
|
|
M_Peror |
Deze leek mij ook een mooi alternatief voor Sunrise! :D Heb affiche uitgebreid staan lezen op Extrema, maar schrok ook wel een beetje van de prijs. Voor 8 euro meer heb ik een kaartje in huis voor Lovefields met eveneens Tiesto en Cor Fijneman en daarnaast nog veel meer... dus weet het nog niet eigenlijk... |
|
|
moogwai |
idd die prijs :rolleyes:
Alleen Tijs en Cor vind ik echt top... Montana en Dazzle zijn ook wel ok.. maar de rest is 10x niks. |
|
|
arj1o1 |
quote: | Originally posted by moogwai
idd die prijs :rolleyes:
Alleen Tijs en Cor vind ik echt top... Montana en Dazzle zijn ook wel ok.. maar de rest is 10x niks. |
eerst kon het gratis nu opeens 30 euro
heeft de gemeente de subsidie ingetrokken? |
|
|
iLLicit |
Die 30 euro's hebben ze vast nodig voor het inhuren van alle beveiligingsmensen die de massa in bedwang moet houden! |
|
|
tor8024 |
quote: | Originally posted by eieregooie
Wilde al bijna gelijk tegen iedereen zeggen dat ze vrij moesten houden... tot ik de prijs zag... Denk niet dat ik dit 30 Euri waard vind... |
idd
zak je beter naar belgie af voor antwerp is burning! 2 euro minder en je hebt armin, marco v., m.i.k.e., yves deruyter, luna, etc. :) |
|
|
Ferry 0 |
quote: | Originally posted by eieregooie
Tiesto is wel 30 euro waard :D |
|
|
|
|