|
Asot 107
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
"¤"#¤"¤"#¤##¤%&/&(/&)/()#¤!"# Vilken helt otroligt bra låt på denna asot... ungefär min 100 och framåt... tittat på playlisten och nån av dessa ska detta vara...
05 Haak - Frenzy
06 Signum - Push Through
07 Digital Delinquents - To Do Anything (Veracocha - Carte Blanche Bootleg)
08 Ace's Delight - Mental Theme (Ultra Trance Mix)
09 Malixx feat John Watts - End (Marco Zaffarano Remix)
Ahh hörde precis att det var 09'an... wooooww... detta är verkligen trance för mig... underbart piano som bara byggs och byggs och byggs upp tills det skakar loss, vilken kick =)
EDIT: nä faen,.. jag blev visst lite lurad... det var inte alls 09'an... någon annan som kan komma på vilken av låtarna det är? min 100 och framåt alltså... |
|
|
| ice_key |
Testa då denna uplifting trance låten då
Altitude - Tears In The Rain (Original Mix)
Skön piano, innan det byggs upp och upp utav mindblowing trance :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Vizay |
sipo låten du tänker på är Ace's delight - Mental theme (Ultra trance remix)
håller fullständigt med...så jävla otroligt sjukt sanslöst obeskrivligt bra å välgjort låt....breaket på lite över 2 min e helt sanslöst! :D |
|
|
| sipowitz |
Var bara tvungen att adda lite om låten idag också..
Ojoj idag var den nästan bättre... härlig låt att starta dagen med... finns det något bättre sätt att börja en ny dag med en härlig trancelåt =) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag laddade hem ASOT 107 från Vizays server (tack) men jag tycker den många gånger i settet svajjar + att den strulade nånstans i settet, alltså att winampen hade svårt att lira den... har inte hänt mig förut... |
|
|
| Vizay |
107:an vart helt cepe när jag rippade för den streamen jag satt på (ets-global) satt i sin tur på en stream från nån snubbe som va bortrest.....givetvis började det totalcepa sig hos han som va bortrest så mitt i börjar det hacka utav helvette, han lyckades hitta en annan stream å sända ifrån iaf så de slutar efter några minuter
lessen att de blev så men de va inget jag kunde fixa själv :/ |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Vizay
107:an vart helt cepe när jag rippade för den streamen jag satt på (ets-global) satt i sin tur på en stream från nån snubbe som va bortrest.....givetvis började det totalcepa sig hos han som va bortrest så mitt i börjar det hacka utav helvette, han lyckades hitta en annan stream å sända ifrån iaf så de slutar efter några minuter
lessen att de blev så men de va inget jag kunde fixa själv :/ |
Fan de här e inte bra Vizay... de blir 10 läderpiskrapp på stjärten för dig men eftersom jag vet att du gillar det blir det 11 rapp :) ha ha... Skönt att du delar med dig iaf :gsmile: |
|
|
| Vizay |
tack tack stefan...in return så skaru få 10 smek med min tigerklo nästa gång vi träffas.....AJ KNOW YOU LAJK IT!! ;) :p
men jag gör iaf så gott jag kan...inte så mycke å göra när nått ar sig som man inte har kontroll över, bara å köra vidare :) |
|
|
| x-dream |
Kan ladda upp en bra rip på 107 om ni vill ha den dvs...;)
Bara att hojta till... |
|
|
| Vizay |
x-dream go on....upload the rip already! :D
ska bara starta upp min ftp som va nere några timmar pga. strul med nätverkskorten på datorn :nervous: |
|
|
|
|