|
-Nummertje Gezocht!-
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
Ehhmm... ja ik was eigenlijk op zoek naar een nummertje!
Het is van Daft Punk en staat op hun nieuwste album... die waar ook One More Time op staat. Je hoort de hele tijd:
"In the air now, in the air now".
nog een clue: Laidback Luke draaide hem op 4-elements!
Het is echt een heel erg gaaf nummer, ik weet zeker dat jullie hem ook allemaal goed vinden! Hij is zeg maar wat steviger dan One More Time maar wel net zo lekker vrolijk... echt een topplaat dus!!
Maar goed, weet iemand hoe die heet????????????????????
oh, nu we toch bezig zijn... als je John Acquaviva op Shockers download, hoor je in het begin een nummer waarin je herhaaldelijk een mannenstem hoort: "blablabla..... ask yourself: Can you dance to my beat, TO MY BEAT, TO MY BEAT, TO MY BEAT, TO MY BEAT" dat is echt zooooooooooooooooooooooooooo'n lekker nummer!!!
Weet iemand misschien hoe die heet?!?!
alvast bedankt he!! :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Jukx
Ehhmm... ja ik was eigenlijk op zoek naar een nummertje!
Het is van Daft Punk en staat op hun nieuwste album... die waar ook One More Time op staat. Je hoort de hele tijd:
"In the air now, in the air now".
nog een clue: Laidback Luke draaide hem op 4-elements!
Het is echt een heel erg gaaf nummer, ik weet zeker dat jullie hem ook allemaal goed vinden! Hij is zeg maar wat steviger dan One More Time maar wel net zo lekker vrolijk... echt een topplaat dus!!
Maar goed, weet iemand hoe die heet????????????????????
oh, nu we toch bezig zijn... als je John Acquaviva op Shockers download, hoor je in het begin een nummer waarin je herhaaldelijk een mannenstem hoort: "blablabla..... ask yourself: Can you dance to my beat, TO MY BEAT, TO MY BEAT, TO MY BEAT, TO MY BEAT" dat is echt zooooooooooooooooooooooooooo'n lekker nummer!!!
Weet iemand misschien hoe die heet?!?!
alvast bedankt he!! :D |
eerste weet ik nie, 2de...................ik hoop datje een grap maakt want die kent iedereen toch wel, blaze - my beat (ambassador remix)
shame on you
of het moet natuurlijk een ander liedje zijn:) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Blik
eerste weet ik nie, 2de...................ik hoop datje een grap maakt want die kent iedereen toch wel, blaze - my beat (ambassador remix)
shame on you
of het moet natuurlijk een ander liedje zijn:) |
blaze - my beat is toch dat nummer waar ook een TMF-clip van is?
mmmm... ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat hem niet is... maar ik zal hem wel ff proberen! |
|
|
| Jukx |
blaze - my beat is toch dat nummer waar ook een TMF-clip van is?
mmmm... ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat hem niet is... maar ik zal hem wel ff proberen! |
krijg nou wat joh!! het is hem nog ook!! :eek:
huh? echt vaag, ja ik heb de naam van dat nummer vaak genoeg op dit forum voor bij zien komen een tijdje geleden maar ik dacht altijd van "nou, dat zal wel niks zijn..." dus heb hem nooit gedownload.
maar ik vind het echt een goed nummer dus eigenlijk!!! hij heeft toch ook in de dancetrends ofzo gestaan??? echt raar en jammer hoor! |
|
|
| Miss Proximus |
| LOL..dat had ik met Ralphie B - Massive..ik dacht tjeez...dat zal wel zo'n min nummer zijn, aangezien alle commerciel ingestelde TA-ers m leuk vinden..blijkt het gewoon dat ene VETTE nr. te zijn dat ik zocht...en ook met die Above&Beyond rmx van Madonna..precies hetzelfde ROFL :D |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
LOL..dat had ik met Ralphie B - Massive..ik dacht tjeez...dat zal wel zo'n min nummer zijn, aangezien alle commerciel ingestelde TA-ers m leuk vinden..blijkt het gewoon dat ene VETTE nr. te zijn dat ik zocht...en ook met die Above&Beyond rmx van Madonna..precies hetzelfde ROFL :D |
ik heb hem nog steeds niet gehoord ...die Ralphie ..:) ...ben gewoon te lui om hem te downloaden...enne die Above & beyond is zeker strak ja !!! ....judge jules live @ qontact ..:) |
|
|
| moogwai |
haha Jukxe kende Blaze nog niet... nooit naar Marco V @ Innercity geluisterd ??.. staat ook op die CD... Ik vind het zelf wel een aardig nummer.. in ieder geval op dit nummer kun je echt niet stil blijven zitten.
Kent er hier iemand Felix da Housecat - Silver Screen Shower Scene (Nummer dat Luke Slater op shockers draaide?) echt een topnummer zeg.
Oh ja nog een nieuwtje.... Joy Kitikonti - Joyenergizer is uit op singel (incl. Radio edit) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by moogwai
haha Jukxe kende Blaze nog niet... nooit naar Marco V @ Innercity geluisterd ??.. staat ook op die CD... Ik vind het zelf wel een aardig nummer.. in ieder geval op dit nummer kun je echt niet stil blijven zitten.
Kent er hier iemand Felix da Housecat - Silver Screen Shower Scene (Nummer dat Luke Slater op shockers draaide?) echt een topnummer zeg.
Oh ja nog een nieuwtje.... Joy Kitikonti - Joyenergizer is uit op singel (incl. Radio edit) |
Ja maar dat komt ik hou trance eigenlijk helemaal niet meer bij... en ik dacht altijd dat Blaze - My Beat weer een typisch trancenummer zou zijn.... nou, mooi niet dus!!
ik vind het echt een topnummertje!!! hij klonk ook zo'n onwijs cool op shockers toen john acquaviva hem draaide!! :D
Ja dat nummer van Felix da Housecat ken ik al een tijdje ik kon hem alleen nergens downloaden!! :( |
|
|
| Miss Proximus |
| Blaze is dan ook progressive :cool: |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Blaze is dan ook progressive :cool: |
ja, stevige progressive... zo zou je het, denk ik, wel kunnen noemen ja!! of funky techno, maarja dat ligt niet zo heel ver uit elkaar allemaal.
je vriendje heeft hem zeker ook!? (heeft die toevallig ook niet het album van daft punk???) :) |
|
|
| Miss Proximus |
M'n zus kent het nummer geloof ik..dus ik heb haar al voor je gebeld..maar ze was niet thuis :(
lang leve voicemail!!! |
|
|
| Wicked Neo |
Ja dat nummer van Felix da Housecat ken ik al een tijdje ik kon hem alleen nergens downloaden!! :( |
Felix Da Housecat - Silverscreen
Red and I have this track :)
If u want it send me a PM with your locker details and i will upload it for u
|
|
|
|
|