|
If you're drunk
|
View this Thread in Original format
| Belgian Bonzai |
Gentlemen, if you're drunk, post in here!
I will be apologising tomorrow-morning in here.
The question is: if you're drunk, post in here!
Holy sh*t, I'm sooo drunk!!!!
C U 2morrow! |
|
|
| Tiger777 |
| gij zijt dus zat, en gij kunt hier nog berichten in het engels achterlaten... hm, meestal weet ik zelfs nemeer hoe ik ne computer moe aanzetten dan... maar bon, happy hangover!!! :D |
|
|
| Belgian Bonzai |
Oei oei oei
excuses hiervoor, mannen.
Vergeten te eten en een beetje te veel gedronken, blijkbaar.
Hang-over valt vreeee goe mee, wat een geluk.
Tip: als ge strontzat zijt, zet dan vooral niet uw wekker voor kwart na 7 :crazy: :conf: : slecht idee. |
|
|
| Mister_Michel |
| Hmmm, ik heb mij een tijdje geleden aangeleerd om niks, maar dan ook niks aan te zetten als ik zat ben. Ik zou nog in staat zijn om om 4 uur smorgens ofzo mijn stereoketen aan te zetten met mijn zatte kloten :p Laat staan dak hier nog iets zou kunnen posten :D |
|
|
| tor8024 |
| :stongue: :stongue: |
|
|
| Tiger777 |
| maar toch, hier nog iets kunnen posten!!! |
|
|
| CygnusX |
Hehe, stond er vannacht niet nog iets bij in uw eerste post? Ik zie het nu niet meer :conf: Iets over wat ge nog ging doen online voor ge ging slapen :conf:
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) |
|
|
| dj Zevan |
ns benieuwd wat dat kan geweest zijn :conf:
stond blijkbaar nog iets bij want bb heeft zn post ge-edit :) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Haha, 't was eigenlijk niet voor publicatie vatbaar ;) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Haha, 't was eigenlijk niet voor publicatie vatbaar ;) |
maw mega boeiend en iets dat we eigenlijk allemaal hadden moeten lezen :D ;) |
|
|
| Tiger777 |
| ik snuit ook altijd mijn neus voor ik ga slapen :haha: |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Tiger777
ik snuit ook altijd mijn neus voor ik ga slapen :haha: |
:haha: :haha: :haha: :haha: :tongue2 |
|
|
|
|