return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Futurama (pg. 2)
View this Thread in Original format
ice_key
Tar hem bara SVCD, vill inte ha in ngt annat format, lägga in en massa codecs o skit för att det ska funka..... usch nej tack:nervous: :nervous:
dbl
quote:
Originally posted by NooN
Verkligen inte RM! Hatar Realplayer...


jag med... har inte ens realplayer på datorn längre
St_Andrew
quote:
Originally posted by NooN
Verkligen inte RM! Hatar Realplayer...


Tycker realone e ganska skön, däremot hatar jag windows media player över allt annat....
Dj_Irish
Å vad jag kommer att sakna Futurama. Fantastiskt rolig serie. Har inte sett de sista två avsnitten i 5:e säsongen än så jag har iaf lite att se fram emot :)
Nicke
quote:
Originally posted by ice_key
Fan va jobbigt, måste in med en massa codec o skit för att det ska funka :nervous:


Ja, det är ett helvete med alla codecs. Det ska alltid hämtas nyaste DivX, XviD, AC3 etc codecen. Varför inte bara använda ett codec? :rolleyes:

Håller med om att RealPlayer suger, men på morsans extreeeeemt långsamma dator är det det enda jag kan se på. Ser jag en DivX eller (S)VCD så är ljudet en minut efter och bilden går i 1 FPS.. Måste vinna på lotto eller nåt för att få pengar till en ny.
NooN
Realplayer gjorde om alla mina mp3or till mpga-format, fast jag hade begärt att den inte skulle göra det...
Nicke
Såg just det sista avsnittet. Verkligen synd att det är slut :( Tyckte inte riktigt om hur det slutade, hade varit bättre om det hade hänt i verkligheten i stället.. Annars ett bra avsnitt, humor, romantik och Zoidberg :D
Smekbar
använd Videolanspelaren.. :) den har alla codecs "inbyggda".. så slipper man hålla på o juxxa :) funkar skitbra... stödjer alla format jag hitills stött på.. :)
mindshooter
Jag samlar oxå sipmpsons...har inte varit så duktig dock, vill dock bara ha 160+ MB versioner av avsnitten....men ice_key du kanske kan skicka ett par till mig?
Vilka saknar du i season 7?

jag har 1,2,3,5,9,11,12,18,21

JAg har bränt ut och arkiverat mina jag :D
chjo
Fututama är så kungligt
Kommer beställa samtliga dvd'er när dom dyker upp på marknaden..

Mkt tråkigt serien är nedlagd nu :confused: :(

dbl
herrejävlar.... såg att futurama finns som spel när jag va inne i stan igår.... kan ju inte vara bra på något sätt
mindshooter
Om jag fidck bestämma så skulle Liftarens Guide till galaxen tecknas av snubbarna bakom Futurama...skulle vara helt klockrent... :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement