|
Det går bra för vår vän DJ Irish
|
View this Thread in Original format
| Connector |
| grattis irish! :gsmile: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by reveal
gratulerar Johan, kul att du får spela med Johan
//Johan
:p |
hehehehe... va rolig du e ;)
men ballt... stor ära för johan gielen att få spela med dig ;) |
|
|
| NooN |
| Nice :happy2: Ha det så trevligt! |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by dbl
men ballt... stor ära för johan gielen att få spela med dig ;) |
Haha kunde inte ha sagt det bättre själv :p
Lycka till! |
|
|
| Dj_Irish |
Hehe tack så mycket allesammans! :D
Höll på att missa denna tråden minsann...
Inte helt oväntat ser jag fram emot det väldans mycket. De väntar allt mellan 1500-3000 pers vilket kan göra det den största festen jag spelat på. (tidigare rekord var på ca 1000 pers i Seattle förra året.)
Fick dessutom reda på idag att jag ska spela på Istanbuls Radio Fg på fredagen den 22:e vilket var en glad överraskning minst sagt.
Hursomhelst, jag kommer väl ta bilder som en dåre och berätta hur det gick här när jag kommit hem den 25:e. :) |
|
|
| Dioxys |
| grattis grattis mannen! :) börjar bli stor pojke :p |
|
|
| Glorie |
| wooohaaaa :) skoj värre! Hey Irish.. säg till om du behöver ha med dig moraliskt stöd till Turkiet eller nåt ;) :D jag anmäler mig härmed frivilligt :p :stongue: |
|
|
| Dioxys |
| *busvisslar* men jenny då :p |
|
|
| Aendy |
| Eyy... fett. När jag ynglar av mig kan jag skryta med att "en gång så satt faktiskt DJ Irish i min bil, vi skulle ut och dansa på ett ställe i Köpenhamn." Jälar vad de kommer bli impade då (givetvis kommer ju de också vara tranceaddicts) |
|
|
| eXton |
oj.. jag har iofs haft nöjet att festa många gånger med denne eminente dj på vår klubb "Club AmnesiA" i Lund, där han har spelat massor av gånger!
...även förfestat med Airbase i mitt studentrum på nationen, det ni! Han har lovat att komma tillbax i höst igen :)
Så nu är det bara för er att se till att bli studenter till hösten så kan ni oxå va med (ni som inte är det redan)! |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Aendy
Eyy... fett. När jag ynglar av mig kan jag skryta med att "en gång så satt faktiskt DJ Irish i min bil, vi skulle ut och dansa på ett ställe i Köpenhamn." Jälar vad de kommer bli impade då (givetvis kommer ju de också vara tranceaddicts) |
lol, jo så kommer det ju definitivt att bli. Helt säkert. Bara fråga om tid...eller nått.. :p
| quote: | Originally posted by Exton
oj.. jag har iofs haft nöjet att festa många gånger med denne eminente dj på vår klubb "Club AmnesiA" i Lund, där han har spelat massor av gånger!
|
Och jag hoppas det inte har varit för sista gången!! *hint* *hint* ;) |
|
|
|
|