return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Det går bra för vår vän DJ Irish
View this Thread in Original format
reveal
spana in!
http://domikado.com/community/index.php?showtopic=1260


gratulerar Johan, kul att du får spela med Johan

//Johan

:p
Connector
grattis irish! :gsmile:
dbl
quote:
Originally posted by reveal
gratulerar Johan, kul att du får spela med Johan

//Johan

:p


hehehehe... va rolig du e ;)

men ballt... stor ära för johan gielen att få spela med dig ;)
NooN
Nice :happy2: Ha det så trevligt!
St_Andrew
quote:
Originally posted by dbl
men ballt... stor ära för johan gielen att få spela med dig ;)


Haha kunde inte ha sagt det bättre själv :p

Lycka till!
Dj_Irish
Hehe tack så mycket allesammans! :D

Höll på att missa denna tråden minsann...

Inte helt oväntat ser jag fram emot det väldans mycket. De väntar allt mellan 1500-3000 pers vilket kan göra det den största festen jag spelat på. (tidigare rekord var på ca 1000 pers i Seattle förra året.)

Fick dessutom reda på idag att jag ska spela på Istanbuls Radio Fg på fredagen den 22:e vilket var en glad överraskning minst sagt.

Hursomhelst, jag kommer väl ta bilder som en dåre och berätta hur det gick här när jag kommit hem den 25:e. :)
Dioxys
grattis grattis mannen! :) börjar bli stor pojke :p
Glorie
wooohaaaa :) skoj värre! Hey Irish.. säg till om du behöver ha med dig moraliskt stöd till Turkiet eller nåt ;) :D jag anmäler mig härmed frivilligt :p :stongue:
Dioxys
*busvisslar* men jenny då :p
Aendy
Eyy... fett. När jag ynglar av mig kan jag skryta med att "en gång så satt faktiskt DJ Irish i min bil, vi skulle ut och dansa på ett ställe i Köpenhamn." Jälar vad de kommer bli impade då (givetvis kommer ju de också vara tranceaddicts)

eXton
oj.. jag har iofs haft nöjet att festa många gånger med denne eminente dj på vår klubb "Club AmnesiA" i Lund, där han har spelat massor av gånger!

...även förfestat med Airbase i mitt studentrum på nationen, det ni! Han har lovat att komma tillbax i höst igen :)
Så nu är det bara för er att se till att bli studenter till hösten så kan ni oxå va med (ni som inte är det redan)!
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Aendy
Eyy... fett. När jag ynglar av mig kan jag skryta med att "en gång så satt faktiskt DJ Irish i min bil, vi skulle ut och dansa på ett ställe i Köpenhamn." Jälar vad de kommer bli impade då (givetvis kommer ju de också vara tranceaddicts)


lol, jo så kommer det ju definitivt att bli. Helt säkert. Bara fråga om tid...eller nått.. :p


quote:
Originally posted by Exton
oj.. jag har iofs haft nöjet att festa många gånger med denne eminente dj på vår klubb "Club AmnesiA" i Lund, där han har spelat massor av gånger!



Och jag hoppas det inte har varit för sista gången!! *hint* *hint* ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement