|
Ojoj
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
Oj får man skriva så här (tips: läs sista raderna ;-) Tragiskt men så absurt att det blir lite halvroligt ändå....
http://www2.blocket.se/view/1393913.htm?l=0
Trevlig möblerad 2:a på 62 kvm uthyres omgående!
RUM: Alla rum är rymmliga och stora. Ljus
lägenhet och en snart färdigutbyggd ingladad
balkong. Fantastisk utsikt mot bron och
Köpenhamn.
Området är lungt och välskött. Nära till
Lindeborg centrum. Bra förbindelser till tåg och
buss. Parkering 80kr /mån.
I hyran 4800 kr /mån ingår Möbler och bredband +
Köksredskap, Kabel TV,
värme/vatten/trappstädning.
Söker någon med icke arabisk härkomst, fast
anställning och rökfri!
Ring Jonas: 0705-773355 |
|
|
| dbl |
| hehehe... får får man la.. finns la inte direkt några regler emot det... men ändå. |
|
|
| zamson |
| d e ju tragiskt med sånna här människor... |
|
|
| ShyTrance |
| sjukt att man skriver så i en annons.. j*vla rasse :rolleyes: |
|
|
| hustler |
| När man läser det här slås i alla fall jag av tanken att killen inte direkt är rasist utan att han har något väldigt personligt mot just araber. Han kanske kände någon som gick bort under terror-attackerna 11:e September. Där kanske hans hat och avsky grundar sig? :conf: |
|
|
| Dj_Irish |
| Jag uppfattar han som en fördomsfull stackare. Men visst, kanske han har haft en massa otur och lyckas få en sådan missriktad uppfattning som följd (personligen tror jag dock det lutar åt idiot-hållet...) |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
(personligen tror jag dock det lutar åt idiot-hållet...) |
rasist o idiot, va är skillanden mellan dessa ord? :S :p |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
rasist o idiot, va är skillanden mellan dessa ord? :S :p |
Så sant som det är sagt.. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
rasist o idiot, va är skillanden mellan dessa ord? :S :p |
en rasist e en idiot, men en idiot behöver inte vara rasist ;)
så det så :p |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by dbl
en rasist e en idiot, men en idiot behöver inte vara rasist ;)
så det så :p |
:eek: e d sant?! :p
nej jag vet d, men du vet vad jag menar ändå =) |
|
|
| mjz |
| ajaj, diskriminering mot arbetslösa rökare... vi anmäler honom! :eek: :whip: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
:eek: e d sant?! :p
nej jag vet d, men du vet vad jag menar ändå =) |
hehehe... jo det gör jag... va bara tvungen att skriva det :D |
|
|
|
|