return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
ny låt typ :)
View this Thread in Original format
dbl
white sun - ancient shadow

ladda gärna ner och kommentera....
Vizay
nice ambientinledning på tracken...en sak som stör mig dock....vet inte om du bara saxat mitt i låten men enligt mig så skulle inledningen passa bättre som break iom att låten drar igång så pass mycke direkt efter...bara en tanke :)

i övrigt jäkla välgjord track, fattas iofs något känns det som men jag kan inte sätta fingret på vad dessvärre :/

den har god potential iaf :)
St_Andrew
Soft låt, inget jag störde mig på direkt, lite mycket ljud jag kände igen kanske (iaf va lika)
dbl
quote:
Originally posted by Vizay
nice ambientinledning på tracken...en sak som stör mig dock....vet inte om du bara saxat mitt i låten men enligt mig så skulle inledningen passa bättre som break iom att låten drar igång så pass mycke direkt efter...bara en tanke :)

i övrigt jäkla välgjord track, fattas iofs något känns det som men jag kan inte sätta fingret på vad dessvärre :/

den har god potential iaf :)


tycker också det e något som saknas, men vettifan vad.

mjo... har funderat på att göra ett "riktigt" intro till den.. kanske jag skulle ta och göra... får se va jag gör.. men tack för kommentaren :)

till dig med andrew :)
NooN
Jag tycker det känns som om att låten aldrig riktigt drar igång...
Håller med Vizay om att introt skulle ha passat mer som ett break, men man behöver ju inte göra efter "reglerna" alltid :p
I övrigt en bra produktion :)

Vilket program arbeter du med?
SteveTranz4ever
Sitter å försöker lyssna på låten på jobbet medans kollegan lyssnar på hårdrock...

Hur låter det då... VILKEN JÄVLA SKIT... kollegans hårdrock alltså :toothless
Din låt däremot låter mycket trevlig !!!!!
Skicka promo till nåt bolag... :gsmile:
ScuL
låter jäkligt bra...
d påminner mig att vi ska förtsätta med SWE-TA skivan projekten snart :D
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Sitter å försöker lyssna på låten på jobbet medans kollegan lyssnar på hårdrock...

Hur låter det då... VILKEN JÄVLA SKIT... kollegans hårdrock alltså :toothless
Din låt däremot låter mycket trevlig !!!!!
Skicka promo till nåt bolag... :gsmile:


tack tack :)

hmmm... kanske man skulle ta och göra...
får se.... jobbiga med sånt e att jag inte har en jävla anning till vilka man skulle skicka till.. finnsl a inte riiiiktigt något i sverige... hehe.... hmm.. kanske skulle starta ett svenskt trance skivbolag :D :p

NooN: använder fruitystudio
dbl
quote:
Originally posted by ScuL
låter jäkligt bra...
d påminner mig att vi ska förtsätta med SWE-TA skivan projekten snart :D


tack scul :)
kom faktiskt också att tänka på det när jag uppade låten.. hehe :)
AnD
Bra! Men jag håller med om att det känns som att det fattas något. Vet inte vad, men jag skulle nog satsa på mycket mer precussions och så. Kanske en lite svag bas för en ganska kraftig melodi? Äh jag vet inte.

Nice jobbat iaf :)

TrancE_GyLLe
den här ska du va stolt med... det är dfen bästa amatör gjorda låten som jag hört på länge!!!:D :D :D ;) riktigt bra... fortsätt så!!!
dbl
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
den här ska du va stolt med... det är dfen bästa amatör gjorda låten som jag hört på länge!!!:D :D :D ;) riktigt bra... fortsätt så!!!


tack så hemskt mycket :)

takc du också AnD...mjo, bassen kanske e lite svag, men jag har oandra sidan inte mastrat den ännu
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement