return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Multigroove was zwaar BRUUT!!!
View this Thread in Original format
Bellie
Nog mensen gewees??ik wel en het was echt heel top.Bijna de hele avond alleen maar lekker stevige techno.Dana draaide ook weer heeel lekker.Vorige week op Mysteryland vond ik haar echt kut..maar ja

MULTIGROOVE was heel phatt!!

GREETZ!!
Miss Proximus
Was vast niet zo leuk als mijn (korte) avond...DJ Antiphus was echt wel in topform..jeezz.wat een set..vet staan springen..net als de rest van de ingezetenen btw :)
hij is opgenomen..maar hij wordt eerst op cd uitgebracht (betur..één van de organisatoren werkt bij ID&T)..daarna zal ik m ff uppen en dan kunnen jullie zélf luisteren hoe mijn feessie was!
Blik
mijn avond was goed, totdat we naar de plaatselijke (beste) discotheek gingen, saaie boel daarbinnen, de Kings in Den Bosch, was mijn stamkroeg toch veel beter, nog ff een mooi liedje gescoord bij de DJ, die ik nu dus de hele tijd aan het luisteren ben

Mark Oh vs. John Davis - Rebirth (Aquagen Remix)
M5
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Was vast niet zo leuk als mijn (korte) avond...DJ Antiphus was echt wel in topform..jeezz.wat een set..vet staan springen..net als de rest van de ingezetenen btw :)
hij is opgenomen..maar hij wordt eerst op cd uitgebracht (betur..één van de organisatoren werkt bij ID&T)..daarna zal ik m ff uppen en dan kunnen jullie zélf luisteren hoe mijn feessie was!


die wil ik zeker wel ff horen!!

maare komt die cd ook in de winkel te ligge??
Miss Proximus
neej..denk ik niet joh! zou wel vet zijn, maar je hebt ook die BumaStemra enzow hè? met 3 dj's in a box (het waren er nl 3 haha) dan moet je echt een zootje royalties afdragen..da's niet misselijk :)
Bellie
Maaruh anywayz zijn er nog mensen naar multigroove geweest.

GREETZ!
Miss Proximus
maaree..anywayz..nee dus
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement