| Vizay |
hehe....först å främst JÄVLIGT nice synth, otroligt inovativ slinga enligt mig...gillade det speciella soundet på den :)
vad som dock kan förbättras är kanske lite mer reverb på grejerna, och var är alla percussions? :p hör inte en enda hihat t.ex.
en till sak som skulle kunna funka bra är en typ padliknande slinga som ligger i bakgrunden å maler å skapar lite atmosfär :) |
|
|