return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Isle Of Mtv
View this Thread in Original format
Gaby
Ikväll smäller det!

Allt är på plats inför kvällens fest med ISLE OF MTV. Produktionen är något av det största vi sett på en fest i Stockholm och det kommer att bli ett sanslöst drag.

Vi vill påminna dig att du får 50 kr rabatt i dörren om du visar upp ditt svarta Monday Bar-kort, dvs entrén är 250kr istället för 300.

ISLE OF MTV
Torsdag 14 augusti, 22-05
Münchenbryggeriet

DJs
Main floor:
Smokin' Jo
H-Foundation

Lipton Chill Lounge:
Stephan Grieder
Jesper Dahlbäck

Live & DJs
PUSS Gameboy Pop Performance
Thomas Gylling a GoGo Sound System
Guidelines Live & Percussion
Gate 42
Hoppas de som går får det jävligt kul. Själv är jag hemma och packar för att ge mig iväg och fiska kräftor tidigt imorgon bitti.
zamson
nån som var där?? skulle vara kul o höra hur det var!
hustler
Huvudattraktionen Smokin´ Joe missade tydligen sitt plan och uteblev..Snopet..
zamson
hehe jo läste det - andra gången det händer när mtv är i stan.. riktigt dåligt - men schysst av monday bar att erbjuda pengarna tillbaka
JayBee
Min party budget är något begränsad och jag tyckte inte att "isle of mtv" verkade falla i min smak.. jag kan ju ha fel men vill inte chansa :P nån som var där som kan berätta?
Kongo_kim
Jag kan stolt säga att jag aldrig hört talas om någon av dem :)

Tomas Gylling är inte han programledare på SVT??
Smekbar
tja, har hört talas om H-Foundation. de gjorde en låt "New Funk Theory", typ deephouse eller nått sånt, som e sjukt bra. Hade lätt velat se dem. :)
Gate 42
quote:
Originally posted by Kongo_kim

Jo han körde barn/ungdoms programet "Mosqito" (eller va de nu hette) och "Tropicopop". Klart skruvade program.
AnD
quote:
Jo han körde barn/ungdoms programet "Mosqito"

Han kör väl "Mosquito" i nuläget? Btw så skulle jag nog inte klassa det som barn/ungdoms program. Mer åt kultur/nöje.

hustler
quote:
Originally posted by Kongo_kim

Inte jag heller!

Och ja, Gylling är programledare för Mosquito..
Kongo_kim
han är säkert en Jätte skicklig DJ :rolleyes: :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement