|
Isle Of Mtv
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Ikväll smäller det!
Allt är på plats inför kvällens fest med ISLE OF MTV. Produktionen är något av det största vi sett på en fest i Stockholm och det kommer att bli ett sanslöst drag.
Vi vill påminna dig att du får 50 kr rabatt i dörren om du visar upp ditt svarta Monday Bar-kort, dvs entrén är 250kr istället för 300.
ISLE OF MTV
Torsdag 14 augusti, 22-05
Münchenbryggeriet
DJs
Main floor:
Smokin' Jo
H-Foundation
Lipton Chill Lounge:
Stephan Grieder
Jesper Dahlbäck
Live & DJs
PUSS Gameboy Pop Performance
Thomas Gylling a GoGo Sound System
Guidelines Live & Percussion |
|
|
| Gate 42 |
| Hoppas de som går får det jävligt kul. Själv är jag hemma och packar för att ge mig iväg och fiska kräftor tidigt imorgon bitti. |
|
|
| zamson |
| nån som var där?? skulle vara kul o höra hur det var! |
|
|
| hustler |
| Huvudattraktionen Smokin´ Joe missade tydligen sitt plan och uteblev..Snopet.. |
|
|
| zamson |
| hehe jo läste det - andra gången det händer när mtv är i stan.. riktigt dåligt - men schysst av monday bar att erbjuda pengarna tillbaka |
|
|
| JayBee |
| Min party budget är något begränsad och jag tyckte inte att "isle of mtv" verkade falla i min smak.. jag kan ju ha fel men vill inte chansa :P nån som var där som kan berätta? |
|
|
| Kongo_kim |
Jag kan stolt säga att jag aldrig hört talas om någon av dem :)
Tomas Gylling är inte han programledare på SVT?? |
|
|
| Smekbar |
| tja, har hört talas om H-Foundation. de gjorde en låt "New Funk Theory", typ deephouse eller nått sånt, som e sjukt bra. Hade lätt velat se dem. :) |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Jag kan stolt säga att jag aldrig hört talas om någon av dem :)
Tomas Gylling är inte han programledare på SVT?? |
Jo han körde barn/ungdoms programet "Mosqito" (eller va de nu hette) och "Tropicopop". Klart skruvade program. |
|
|
| AnD |
| quote: | | Jo han körde barn/ungdoms programet "Mosqito" |
Han kör väl "Mosquito" i nuläget? Btw så skulle jag nog inte klassa det som barn/ungdoms program. Mer åt kultur/nöje. |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Jag kan stolt säga att jag aldrig hört talas om någon av dem :)
Tomas Gylling är inte han programledare på SVT?? |
Inte jag heller!
Och ja, Gylling är programledare för Mosquito.. |
|
|
| Kongo_kim |
| han är säkert en Jätte skicklig DJ :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
|
|