return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Clubbers guide to Ayia Napa
View this Thread in Original format
chjo
Efter en vecka där kan jag bara konstatera att det är sorgligt. Ayia Napa skall vara ett hyftsat partyställe (är det nog iof oxå om man är mellan 14-19 o gillar R n´B) men det spelades ingen Trance, nästan ingen House.. :conf: :conf:
Var ett ställe som skulle ha spelat House/Trance en kväll, men det blev inställt, var RnB ist.
Medelåldern är nånstans mellan 16-17, majoriteten letar bara efter ett nyp. Drinkarna är så utspädda så tom jag dricker en del (dricker normalt inte annars)

Summa summarum: ÅK INTE DIT, om det nu inte är för att strula runt med fulla Skandinaver el. Engelsmän.

Ibiza nästa...
Virus
Mycket uk garage/2 step där va? When the crowd says BOOOO SELECTA!
Kraith
Japp, det verkar stämma med mina erfarenheter från förra året då jag var där. Helt klart överskattat.
mjz
wow... låter lika lockande som säffle...
TrancE_GyLLe
har inte vart där personligen men har hört av polare att det ska var riktigt bra med party.. rellativt mkt Elektronisk musik... men men.. vad vet jag.. har ju inte enss vart där....
chjo
Jag letade tusan överallt där, och som sagt det skulle ha vart Trance på en klubb som heter Abyss, Abyss sammarbetade med Gatecrasher, men det var nått strul när jag var där så dom körde RnB ist.. Det är mkt party där, men är riktat till en mkt yngre åldersgrupp samt RnB lovers..
Aendy
quote:
Originally posted by chjo
Medelåldern är nånstans mellan 16-17, majoriteten letar bara efter ett nyp. Drinkarna är så utspädda så tom jag dricker en del (dricker normalt inte annars)


Öhh... det hade jag kunnat berätta för dig. Ayia Napa är för 2000-talet vad Ibiza var för 70-talet.
zamson
va trött man blir - är jus amma sak här i sthlm... majoriteten av klubbarna spelar ju fan äcklig mainstream rnb (och jag gillar faktsikt mycket rnb - men avskyr all äcklig mainstream skit). Det verkar ju vara den enda stilen som ungdomar gillar.. :whip: dom blir hjätntvättade med skit
RebeL9
kan någon vänlig själ förklara för mig hur man dansar till RnB?
chjo
ska nog se ut ungefär såhär ---> :nervous:


:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

staz
man hoppar runt lite fult o gör sådär 'coolt' med händerna som hip hoparna gör i sina musikvideos ni vet.. , lutar huvet bak lite snett , ser tuff ut och slänger högerhanden åt vänster snett neråt.. get the picture? :D

äe men de e väl ba o hänga med i melodin på nåt sätt man finner praktiskt.. som man gör med trance osv.. såg lite balla filmer om 'liquiding' på houseofrave.com 's videosektion
Sand Leaper
Vel er Ayia Napa et eldorado for UK garage/RnB,men det er også for Drum 'n Bass/Jungle det Ibiza er for house/trance/techno. Så kvalitetsmusikk vil det være nok av der.Liker du ikke noe av dette derimot,så blir det verre...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement