Danish TA's look in here
|
View this Thread in Original format
Aabech |
Hello fellow tranceaddicts..
If you're from Denmark, please reply to this post and let me know; I would like to see how many vikings we really are in here.
You see, I would like to get a Danish board going, but this will require at least 15 other active Danish users.. So post away people :D |
|
|
jploveparade |
The Denmark forum is here
:D |
|
|
Aabech |
haha, your animated winking-sig scared the living outta me |
|
|
Munken |
Tror ikke du skal regne med at finde 15 danskere her, i al den tid jeg har været her har jeg set 2-3 danskere.
edit* Glemte at sige du er en af de tre dansker jeg har set :) |
|
|
Aabech |
quote: | Originally posted by Munken
Tror ikke du skal regne med at finde 15 danskere her, i al den tid jeg har været her har jeg set 2-3 danskere.
edit* Glemte at sige du er en af de tre dansker jeg har set :) |
Aarh hvor kedeligt.. Jeg har kun set en nu, dig.. Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde nogle trancers her fra Danmarks... Ved du hvor jeg kan finde nogle? Savner nogle at tage ud og clubbe med ;) |
|
|
Aabech |
haha jploveparade you monster fag :D |
|
|
Munken |
Så et par andre danskere her for 2 års tid siden, men de er forsvundet.
Ved ikke hvor du finder folk i danmark som er til trance, men nogen er der da, det har jeg da set på gorgeous de gange jeg har været der. |
|
|
Aabech |
Jah Gorgeous.. suk
Det er ikke sådan at være 17 og fra Odense.. Men jeg fylder 18 om godt 3 uger. Så hvis der kommer et godt navn i efterårsferien på IN/G kommer jeg.. Så kan vi lige snakkes om at mødes før og få en lille kop øl? ;) |
|
|
jploveparade |
Jeg har en gigant pølse :o |
|
|
Aabech |
quote: | Originally posted by jploveparade
Jeg har en gigant pølse :o |
Net zoals je moeder :p :D |
|
|