|
Nijkerkerveen? *Light??
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
Wa's dit??? :)
D-Energy
Datum: 13 Juli 2001
Tijd: 22.00 - ??
Plaats: Nijkerkerveen
Lokatie: Starlight
Prijs: F 22,50 ex presale / F 30,- doors
Website:
Bijzonderheden:
oldstyle - freestyle - hardhouse - trance
Line-up:
Pavo
Dana
The Prophet
Rosti
Zag t staan op S2D....
Peace :D |
|
|
| Henkie_henk |
| Das in me starlight :) Ja in mijn starlight mwoahahhaaaaa... |
|
|
| Jukx |
| He das wel wat voor Henkie en M5 volgens mij!! Ik denk dat zij die muziek wel gaaf zullen vinden! tenminste... als pavo en the prophet geen keiharde gabber gaan draaien... heb geen flauw idee wat die 2 draaien tegenwoordig eigenlijk. |
|
|
| Henkie_henk |
Ja is vast lache.. van die djs valt vast wel wat te vinde.. ff checke hoe ze draaie.. dat had k toen ook gedaan met john the dentist.. nou nou.. plaatjes van inet ware wel okay.. maar damn suckte t zwaarrr...
ach...
Wordt vast weer dikke party.. zal ik net weer een hertentamen hebben ofzow.. Zo wordt het gewoon gepland..
Vergeet New wave en Akira niet he :p |
|
|
| Miss Proximus |
Ik sprak Bellie..en die zei dat ie op Multigroove heel vet draaide..PAVO dus :)
Vind het wel een leuk feestje!! Bij wie mag ik logeren?? :) |
|
|
| Henkie_henk |
haha ik d8 kom ik check www.starlight.nl ff over wat meer info...
staat er zon KLASSE milk inc plaatje "NEVER AGAIN"
Zoude ze niet helemaal doorhebbe wat het betekent?
http://www.starlight.nl/uitgaan/d_energie.htm
Voor info over t feestje... hope dat ik ook noges kan..
hehe de smartshop is er ook weer! hehe.. en de *light had zon goed anti drugs belijd *ahum* <--moeilijk woord.. be..
ah ik ga slape.. |
|
|
| New Wave |
HAHA, ik vond die trietse zooi opzich wel weer eens leuk, flink hakken (Hardcore to Tha Bone :) )met zijn 5ven op die gare rotzooi van Milc Inc :D
13 juli inderdaad leuk feesie in Starlight, daar gaat ik zekers naartoe, heb der nu al zin in, tis maar 10 minuten vanaf mijn huis met de fiets gheghe :D
Greetzz |
|
|
| M5 |
haha GAAF !!
daar wist ik niets van!! , Vet BRUTE LINE-UP trouwens ....tjeeminee zeg!!
alleen tis op vrijdag en daar ben ik niet zo blij mee.......ach we zien wel ff...:) |
|
|
| BooMBooM |
| pavo draait de oldstyle das dus hele oude hardcore (klinkt niet als hardcore) en het heeft ook wel iets weg van de hardhouse ik weet niet hoe ik het precies uit moet leggen maar het is wel supervet!denk een beetje aan house qlassics en multigroove daar word ook keihard gedraait |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by BooMBooM
pavo draait de oldstyle das dus hele oude hardcore (klinkt niet als hardcore) en het heeft ook wel iets weg van de hardhouse ik weet niet hoe ik het precies uit moet leggen maar het is wel supervet!denk een beetje aan house qlassics en multigroove daar word ook keihard gedraait |
ooohhhh, ja ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt... ik was paar weken terug naar een of ander oldskool feest geweest en daar draaiden ze echt onwijs vette muziek!! en bij oldskool moet je dan niet denken aan nummertjes als Speedy J - Pullover ofzo, het was niet dat ze alleen maar klassiekers draaiden ofzo... juist niet, het was echt een hele aparte stijl wat ze draaiden. |
|
|
| BooMBooM |
| quote: | Originally posted by Jukx
ooohhhh, ja ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt... ik was paar weken terug naar een of ander oldskool feest geweest en daar draaiden ze echt onwijs vette muziek!! en bij oldskool moet je dan niet denken aan nummertjes als Speedy J - Pullover ofzo, het was niet dat ze alleen maar klassiekers draaiden ofzo... juist niet, het was echt een hele aparte stijl wat ze draaiden. |
juistem maar wel lekker hard en vooral pavo en buzz fuzz draaien echt te goed als ze de oldschool draaien |
|
|
| New Wave |
| waarom komme jullie niet de 13de allemaal naar Starlight? |
|
|
|
|