return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Airbase, Andreas & Rusch @ WEEKENDER! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Ravesquad
quote:
Originally posted by Airbase
Ja me, tänkte ja :)


sweeta:)
Fokused
quote:
Originally posted by mindshooter
gratis innan 22.30 :) efter detta kostar det 150:-


Stämmer att det är fri entré innan 22.30, därefter kostar det dock 100:- (120:- ické medlemmar) och inte mer.

Vi ses på fredag.

Gate 42
Kan skattepengarna komma nångång så man får råd att gå på detta! Även om det är gratis inträde så kan det ju vara gått med en öl mellan dansorgierna :D
reveal
quote:
Originally posted by Airbase
Inget är bestämt, men det lutar åt den 6:e september, men som sagt, inget bestämt ännu!


schyst, hoppas på det då :) ses där :p
staz
medlemmar hos gk eller fokused?
Gate 42
Jag är medlem :D
JayBee
ÅÅÅH vad häftigt, Airbase han e BRA :D :D :toothless *smörar* jag kanske oxo kommer men är inte helt säker för ska på brölopp dagen efter. :happy2:
Fokused
quote:
Originally posted by staz
medlemmar hos gk eller fokused?


Fokused-medlemmar är/blir automatisk medlemmar i Weekender och detsamma gäller tvärtom.

Man blir medlem genom att antingen skriva in sig på www.fokused.net eller genom att komma till klubben och fylla i medlemsblanketter där. Sedan så skickas medlemskort ut i samband med våra månadsutskick eller fås på plats om man är på klubben.


ps. Ha överseende med att Fokused-siten inte är uppdaterad som den ska. Vi håller på med vår nya websida som förhoppningsvis lanseras snart.
Gate 42
Då var det dax da. Lite trist väder men det är ju ändå inomhus. Nu är det dax för lite förfest med breezers och pizza.

Ååå va det pirrar i dansbenen ;D
JayBee
Neeeee jag kan inte vara med... *STOR GRÅTER* :( :( :eyespop:

zamson
fan va man kommer kunna sova gott :)

Fick höra både Paul Van Dyk - For an angel (E-werk club mix) och System F - Out of the blue. Så bra var kvällen.
-=Kotten=-
GRYMT SJYSST KVÄLL!!!
Spela grym jävla musik...ångrar inte att man sket i Sasha..

Eller det va i varje fall sjysst tills man blev lite seg o satte sig vid baren o tog en öl....
2 min sen kom nån vakt o va helt galen....skrek att man va helt för full o grejer...
"DU SKA UT ANNARS JÄVLAR" Va det man fick höra...
fatta fan ingenting :(
Hade ju tagit några öl...men va knappast extremt packad...
Idiot vakter...

Man har väl bara inte turen med sig...får hoppas att det blir nån mer
trancekväll i framtiden ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement