|
Airbase, Andreas & Rusch @ WEEKENDER! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Airbase
Ja me, tänkte ja :) |
sweeta:) |
|
|
| Fokused |
| quote: | Originally posted by mindshooter
gratis innan 22.30 :) efter detta kostar det 150:- |
Stämmer att det är fri entré innan 22.30, därefter kostar det dock 100:- (120:- ické medlemmar) och inte mer.
Vi ses på fredag.
 |
|
|
| Gate 42 |
| Kan skattepengarna komma nångång så man får råd att gå på detta! Även om det är gratis inträde så kan det ju vara gått med en öl mellan dansorgierna :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Airbase
Inget är bestämt, men det lutar åt den 6:e september, men som sagt, inget bestämt ännu! |
schyst, hoppas på det då :) ses där :p |
|
|
| staz |
| medlemmar hos gk eller fokused? |
|
|
| JayBee |
| ÅÅÅH vad häftigt, Airbase han e BRA :D :D :toothless *smörar* jag kanske oxo kommer men är inte helt säker för ska på brölopp dagen efter. :happy2: |
|
|
| Fokused |
| quote: | Originally posted by staz
medlemmar hos gk eller fokused? |
Fokused-medlemmar är/blir automatisk medlemmar i Weekender och detsamma gäller tvärtom.
Man blir medlem genom att antingen skriva in sig på www.fokused.net eller genom att komma till klubben och fylla i medlemsblanketter där. Sedan så skickas medlemskort ut i samband med våra månadsutskick eller fås på plats om man är på klubben.
ps. Ha överseende med att Fokused-siten inte är uppdaterad som den ska. Vi håller på med vår nya websida som förhoppningsvis lanseras snart. |
|
|
| Gate 42 |
Då var det dax da. Lite trist väder men det är ju ändå inomhus. Nu är det dax för lite förfest med breezers och pizza.
Ååå va det pirrar i dansbenen ;D |
|
|
| JayBee |
| Neeeee jag kan inte vara med... *STOR GRÅTER* :( :( :eyespop: |
|
|
| zamson |
fan va man kommer kunna sova gott :)
Fick höra både Paul Van Dyk - For an angel (E-werk club mix) och System F - Out of the blue. Så bra var kvällen. |
|
|
| -=Kotten=- |
GRYMT SJYSST KVÄLL!!!
Spela grym jävla musik...ångrar inte att man sket i Sasha..
Eller det va i varje fall sjysst tills man blev lite seg o satte sig vid baren o tog en öl....
2 min sen kom nån vakt o va helt galen....skrek att man va helt för full o grejer...
"DU SKA UT ANNARS JÄVLAR" Va det man fick höra...
fatta fan ingenting :(
Hade ju tagit några öl...men va knappast extremt packad...
Idiot vakter...
Man har väl bara inte turen med sig...får hoppas att det blir nån mer
trancekväll i framtiden ;) |
|
|
|
|