|
Motorcycle - As The Rush Comes (Armin van Buuren's Universal Religion Mix)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
Dat wordt hollen naar een of ander vinylshop :tongue2
Finally there's a date for the release of Motorcycle "As The Rush Comes". On 15th September you can find the Armind vinyl including Armin van Buuren's Universal Religion Mix in stores!
bron : www.arminvanbuuren.com |
|
|
| CygnusX |
Ik ben eens benieuwd, ik heb hem nog altijd niet gehoord (shame on me :eek: )
PS: Ik heb je threadtitel veranderd
PS2: Ge hoeft u niet te excuseren als ge een nieuwe thread over een bepaald nummer maakt ;) Tis gene spam. |
|
|
| Tiger777 |
nu niet allemaal tegelijk mij afschieten na dit geleze te hebben he...
Ik persoonlijk, vind het ni bepaal ZOOOOO'N vette plaat. Iedereen hier is zot van da lieke, maar ik vind hem maar gemiddeld.. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Tiger777
nu niet allemaal tegelijk mij afschieten na dit geleze te hebben he...
Ik persoonlijk, vind het ni bepaal ZOOOOO'N vette plaat. Iedereen hier is zot van da lieke, maar ik vind hem maar gemiddeld.. |
Deze remix van Armin of 'As The Rush Comes' in't algemeen? |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik ben eens benieuwd, ik heb hem nog altijd niet gehoord (shame on me :eek: ) |
er is een set rip op de hub
hij klinkt behoorlijk goed, heeft wat trekjes weg van zijn aria - dido remix, ook zo'n lange intro.. vandaar waarschijnlijk ook 'universal religion', net zoals toen.. |
|
|
| dj Zevan |
kheb de rip nog nie gevonden
fel verschillend van zn eerste remix?
tis toch de 2de (universal religion mix) die gaat worden released, niet? |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Deze remix van Armin of 'As The Rush Comes' in't algemeen? |
int algemeen. |
|
|
| dj Zevan |
kheb de rip gevonden, tis zn eerste remix, had ergens geruchten gelezen dat armin een nieuwe remix zou maken, dat hij deze niet goed genoeg zou vinden
anyway, in deze rip van asot komen de strings beter, feller naar de voorgrond
meesterlijke remix, even goed als de sweeping strings mix
meer moet het niet zijn |
|
|
| Dj Thy |
| Tja ik moet zegge, ik zijn ATRC nu al beu (tja der moet blijkbaar elk jaar een tune uitkomen die teveel gedraaid wordt), als ge nog een maand moet wachten vooraleer ge ze op vinyl hebt... |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
kheb de rip gevonden, tis zn eerste remix, had ergens geruchten gelezen dat armin een nieuwe remix zou maken, dat hij deze niet goed genoeg zou vinden
anyway, in deze rip van asot komen de strings beter, feller naar de voorgrond
meesterlijke remix, even goed als de sweeping strings mix
meer moet het niet zijn |
er is inderdaad nog een tweede versie van armin, die ook gereleased zal worden, maar enkel op de maxi single dacht ik.. het is een chillout mix.. |
|
|
| Dark Apostle |
De hype rond het origineel nummer versta ik ook langs geen kanten, ma wie ben ik.
Maar miss is de Armin Van Buuren mix ni zo slecht, dunno yet |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
De hype rond het origineel nummer versta ik ook langs geen kanten, ma wie ben ik. |
technisch is het nu niet echt een speciaal nummer, maar ik vind de vocals erg goed.. en ik denk dat die in combinatie met armin's strings een schitterende combinatie vormen..
maar tune of the year zou ik het nu niet noemen, zoals velen hier op TA.. :rolleyes: |
|
|
|
|