return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Motorcycle - As The Rush Comes (Armin van Buuren's Universal Religion Mix)
View this Thread in Original format
Eagle`
Dat wordt hollen naar een of ander vinylshop :tongue2


Finally there's a date for the release of Motorcycle "As The Rush Comes". On 15th September you can find the Armind vinyl including Armin van Buuren's Universal Religion Mix in stores!

bron : www.arminvanbuuren.com
CygnusX
Ik ben eens benieuwd, ik heb hem nog altijd niet gehoord (shame on me :eek: )

PS: Ik heb je threadtitel veranderd
PS2: Ge hoeft u niet te excuseren als ge een nieuwe thread over een bepaald nummer maakt ;) Tis gene spam.
Tiger777
nu niet allemaal tegelijk mij afschieten na dit geleze te hebben he...
Ik persoonlijk, vind het ni bepaal ZOOOOO'N vette plaat. Iedereen hier is zot van da lieke, maar ik vind hem maar gemiddeld..
CygnusX
quote:
Originally posted by Tiger777
nu niet allemaal tegelijk mij afschieten na dit geleze te hebben he...
Ik persoonlijk, vind het ni bepaal ZOOOOO'N vette plaat. Iedereen hier is zot van da lieke, maar ik vind hem maar gemiddeld..


Deze remix van Armin of 'As The Rush Comes' in't algemeen?
tor8024
quote:
Originally posted by CygnusX
Ik ben eens benieuwd, ik heb hem nog altijd niet gehoord (shame on me :eek: )


er is een set rip op de hub

hij klinkt behoorlijk goed, heeft wat trekjes weg van zijn aria - dido remix, ook zo'n lange intro.. vandaar waarschijnlijk ook 'universal religion', net zoals toen..
dj Zevan
kheb de rip nog nie gevonden
fel verschillend van zn eerste remix?
tis toch de 2de (universal religion mix) die gaat worden released, niet?
Tiger777
quote:
Originally posted by CygnusX
Deze remix van Armin of 'As The Rush Comes' in't algemeen?


int algemeen.
dj Zevan
kheb de rip gevonden, tis zn eerste remix, had ergens geruchten gelezen dat armin een nieuwe remix zou maken, dat hij deze niet goed genoeg zou vinden

anyway, in deze rip van asot komen de strings beter, feller naar de voorgrond
meesterlijke remix, even goed als de sweeping strings mix
meer moet het niet zijn
Dj Thy
Tja ik moet zegge, ik zijn ATRC nu al beu (tja der moet blijkbaar elk jaar een tune uitkomen die teveel gedraaid wordt), als ge nog een maand moet wachten vooraleer ge ze op vinyl hebt...
tor8024
quote:
Originally posted by dj Zevan
kheb de rip gevonden, tis zn eerste remix, had ergens geruchten gelezen dat armin een nieuwe remix zou maken, dat hij deze niet goed genoeg zou vinden

anyway, in deze rip van asot komen de strings beter, feller naar de voorgrond
meesterlijke remix, even goed als de sweeping strings mix
meer moet het niet zijn


er is inderdaad nog een tweede versie van armin, die ook gereleased zal worden, maar enkel op de maxi single dacht ik.. het is een chillout mix..

Dark Apostle
De hype rond het origineel nummer versta ik ook langs geen kanten, ma wie ben ik.

Maar miss is de Armin Van Buuren mix ni zo slecht, dunno yet
tor8024
quote:
Originally posted by Dark Apostle
De hype rond het origineel nummer versta ik ook langs geen kanten, ma wie ben ik.


technisch is het nu niet echt een speciaal nummer, maar ik vind de vocals erg goed.. en ik denk dat die in combinatie met armin's strings een schitterende combinatie vormen..

maar tune of the year zou ik het nu niet noemen, zoals velen hier op TA.. :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement