|
Rättelse om Ung08!
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
Ok har blivit en del misstförstånd här. Vill klara upp saker och ting även om det inte drabbat så många.
Det har visat sig att det fanns två personer med samma namn under festivalen, varav vi fick tag på den som inte hade med oss att göra egentligen. Därför kände dom inte igen oss när vi ringde och därför trodde dom att vi inte va inhyrda.
Det har nu även visat sig att på plats den 14:e så fanns det brandsäkerhetspersonal, avspärrning, bransläckare, podier och hela kittet för att vi skulle kunna uppträda, och vi kom inte (av förklarliga skäl). Detta var alltså ett missförstånd grundat på bristfällig kommunikation.
Eftersom jag snackat skit om festivalen så gör jag nu gott för mig. Det var ingens direkta fel och jag tänker därför inte be om ursäkt, men jag tar däremot tillbaka det jag skrev.
Den gamla tråden har tagits bort, om du läser det här och inte har någon aning om vad det handlar om behöver verkligen inte bry dig :)
Tack för mig :) / Kenny |
|
|
| dbl |
usch då... iiinte bra det här :/
synd att det blev som det blev |
|
|
| JayBee |
| wow.. hadde du personal som var där för din skull :), coolt! vad gjorde den andra kenny då? jonglera med mobiler eller? |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by JayBee
vad gjorde den andra kenny då? jonglera med mobiler eller? |
Du tror inte det kan ha varit arrangörernas namn som blivit förväxlade med tanke på att det vara Kenny som försökte kontakta dem. De lär ju inte ha ringt en slumpad Kenny och bett honom uppträda på festivalen. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Aendy
Du tror inte det kan ha varit arrangörernas namn som blivit förväxlade med tanke på att det vara Kenny som försökte kontakta dem. De lär ju inte ha ringt en slumpad Kenny och bett honom uppträda på festivalen. |
haha precis, det var givetvis två stycken ansvariga med samma namn, och vi fick prata med fel. |
|
|
| zamson |
| smart människa den andra är då som inte kollar med sin kollega... :rolleyes: |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Det har nu även visat sig att på plats den 14:e så fanns det brandsäkerhetspersonal, avspärrning, bransläckare,podier
Tack för mig :) / Kenny |
istället för poiande...var jag o bella (din kompis:gsmile:) som dansade på podiet hela natten ..vi rockade fett :cool: |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Aendy
Du tror inte det kan ha varit arrangörernas namn som blivit förväxlade med tanke på att det vara Kenny som försökte kontakta dem. De lär ju inte ha ringt en slumpad Kenny och bett honom uppträda på festivalen. |
humm... ok jag måste ha gått vilse i allt fakta men jag trodde altså att det var 2 stycken kenny som skulle uppträda och att de fick ont om tid/plats och ringde fel kenny. aja skit samma :rolleyes: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by JayBee
humm... ok jag måste ha gått vilse i allt fakta men jag trodde altså att det var 2 stycken kenny som skulle uppträda och att de fick ont om tid/plats och ringde fel kenny. aja skit samma :rolleyes: |
nej dom ringde aldrig oss, vi försökte kontakta dom kvällen innan och fick tag på fel person :) |
|
|
|
|