return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Någon annan som får rysningar/gåshud av att
View this Thread in Original format
fruktsoppa
kolla in någon förjävla fet konsert?

det händer mig varje gång jag ser någon konsert på tv, alltså då pratar jag inte typ allsång på skansen.
Det är väl att jag kan lätt leva mig in av hur det är att vara där, med värmen från folket, höga ljudvolymen, eventuella ljusshower, jumbotron-tv's, mängden folk som är för att se samma artister spela.

och detta gäller inte bara en musikgenre utan alltifrån heavy metall till trance från hiphop till gitarrpop.

känslan är otrolig och jag ångrar ibland att jag inte går oftare på konserter.
mindshooter
say mums




håller med till 100%...sån känsla att vara där :) ska bli riktigt fett på mysteryland
Gate 42
Självklart får man rysningar av att kolla på feta konserter.
Längtar till höstens höjdpunkter (Devotion & The Lab), kommer bli maxxat.
reveal
quote:
Originally posted by Gate 42
Självklart får man rysningar av att kolla på feta konserter.


jepp :D men inte bara trance, allt som man tycker är riktigt riktigt bra
Sand Leaper
Selvfølgelig.Hørte på et sample fra The Horrorist som akkurat hadde gjort ferdig opptredenen sin @ Terrordome i Nederland.MC Drokz spør om Oliver(hans egentlige navn) har noe å si til folket,og han svarer med å brøle "WAS IST LOS,DEUTSCHLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" og "EXTREME TERROR!!!!", som er to linjer fra den terror-klassikeren DJ Skinhead -Extreme Terror. Responsen fra publikum fikk det til å gå kaldt nedover ryggen på meg. :eyes:
P4z!








ooh yeah :)
ScuL
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Selvfølgelig.Hørte på et sample fra The Horrorist som akkurat hadde gjort ferdig opptredenen sin @ Terrordome i Nederland.MC Drokz spør om Oliver(hans egentlige navn) har noe å si til folket,og han svarer med å brøle "WAS IST LOS,DEUTSCHLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" og "EXTREME TERROR!!!!", som er to linjer fra den terror-klassikeren DJ Skinhead -Extreme Terror. Responsen fra publikum fikk det til å gå kaldt nedover ryggen på meg. :eyes:


haha den där låt är extremt hårt :D de spinnade det på en fundraising-grej jag varit på innan min semester.
när publiken hörer första samplen går allt sönder :D

men jag har det hela tiden..
ganska ofta oxo när jag står mitt i publiken själv :)
dbl
får typ alltid rysningar när jag hör introna som DJ'arna har på trance energy :)
ShyTrance
quote:
Originally posted by dbl
får typ alltid rysningar när jag hör introna som DJ'arna har på trance energy :)


jag mé :D
speciellt dumonde @ trance energy 02 introt, där hörs the orange theme melodin i bakgrunden o som senare mixas till orange theme (moonmans orange juice remix)
så mäktigt :crazy: :D
Sand Leaper
quote:
Originally posted by ScuL
haha den där låt är extremt hårt :D de spinnade det på en fundraising-grej jag varit på innan min semester.
när publiken hörer första samplen går allt sönder :D


:stongue: Jepp,den er sannsynligvis det hardeste jeg har hørt i mitt liv,går vel opp i 300 BPM eller no sånn:crazy:

Et annet godt eksempel: hørte på Ferry Corsten Mixed Live CDen idag,og når han drar ned volumfaderen helt på Punk og publikum bare synger videre (flere ganger), ja da kan man ikke la være å smile,selv om man egentlig ikke like Punk i det hele tatt.

JayBee
jo jag får rysningar i ryggen när jag kollar på steves film från trance energy med johan gielen.. när de spelar "breathing" och alla håller upp sina tändare/lys grejer.. :D
dj_hysterix
quote:
Originally posted by ShyTrance
jag mé :D
speciellt dumonde @ trance energy 02 introt, där hörs the orange theme melodin i bakgrunden o som senare mixas till orange theme (moonmans orange juice remix)
så mäktigt :crazy: :D


jo det där är så jävla fett ...:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement